recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer vsx-lx50 Reservedel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer vsx-lx50 Reservedel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ilu-dazed Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ilu-dazed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer vsx-lx50 Reservedel
    Sendt: 16-Januar-2012 kl. 15:50
Hej Alle
 
Ved i hvor det er muligt at købe reservedele til ovennævte reciever? Jeg er så heldig at jeg har fået denne af min direktør, men printet med hdmi er defekt, dvs. hdmi udgangen er. Men jeg ville så skifte selve printet og så har jeg mig en dejlig ny reciever.
 
Printet hedder AYW7175-a-j
 
På forhånd tak
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 17:57
Prøv at ringe til kt radio på vesterbrogade, det er nok den forhandler med nogen af de bedste kontakter til pioneer dk.
SVP03
Til top
ilu-dazed Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ilu-dazed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 21:26
Tak det prøver jeg, jeg har faktisk allerede fat i dem ang. noget andet :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu