recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk TV via satellit i No.rdtyskland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dansk TV via satellit i No.rdtyskland

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vet1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vet1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dansk TV via satellit i No.rdtyskland
    Sendt: 16-Januar-2012 kl. 20:10
Hej,
Jeg overvejer at tage et job i Cuxhaven, Nordtyskland.
Jeg har ingen erfaring med sattelitmodtagere og TV, og søger derfor Jeres hjælp.
 
Jeg er ærgerlig over måske at blive begrænset til tysk tv. 
Kan jeg ved hjælp af et dansk sattelitabonnement hos eksempelvis Viasat, se de almindeligt tilgængelige danske kanaler m.m. i Cuxhaven?
Cuxhaven ligger få hundrede kilometer syd for den danske grænse?
Jeg kan også klare mig med engelsksprogede kanaler hvis det måske er lettere?
Mvh jens.
Gagia Classic
Mini Mazzer Electronic B
Impod Intero. Stamper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 20:14
 
 For at kunne se Dansk TV via Sattelit i udlandet, så skal du have en adresse i DK.
 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
vet1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vet1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 20:27
Tak for hurtigt svar. Det lyder jo fint.
Formoder at en "stråmandsløsning" hos familie eller venner er i strid med udbyders regler, men godt at det er en mulighed.
Kan det evt. også gøres via ipTV/internet? Kræver det måske ninja tricks med hensyn til ikke at være på en dansk ip-adresse?
 
Vh jens.
 
 
 


Redigeret af vet1 - 16-Januar-2012 kl. 20:37
Gagia Classic
Mini Mazzer Electronic B
Impod Intero. Stamper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 20:33
 
 Det er lige så meget i strid med reglerne, som det er med, at jeg har SKY i DK. Det må man officielt ikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu