recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JBL LS80 vs. ti10k?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JBL LS80 vs. ti10k?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2011
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JBL LS80 vs. ti10k?
    Sendt: 22-Januar-2012 kl. 00:44
Hej

Nogen som ved noget om JBL LS80 vs. ti10k?
Skal anvendes til både hjemmebio og musik.

Jeg har hørt musik på den mindre LS60 og de manglede lidt i bunden - dette er jeg ret sikker på at LS80 ikke gør (har dog ikke hørt dem). Hornet på LS serien tiltaler mig - det gør det rigtig godt
Ti10k har jeg derimod ikke haft mulighed for at lytte til, men måske nogle her har lidt erfaringer - er dens lyd meget ala LS80?

For/imod de to typer af højttalere? Kan den ene noget den anden ikke kan? Har den ene f.eks. et "problem" som den anden ikke har?

Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 21:24
Hvor i landet bor du?
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2011
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 22:26

Vildt, endelig én som skrev på dette indlæg... ;)

Martin, jeg bor lidt nord for København. Har du hørt ti10k?

Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 11:09
Hej Duck
 
Du Kan købe mit anlæg :)
 
 
Martin, nyder du dine 2 subs ?
 
 
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2011
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 16:42
Hvorfor sælger du?

LS40'erne har jeg aldrig hørt men kunne godt tænke mig lidt mere bund hvilke LS80 har. LS40 må må mangle noget der?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu