recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Leder efter ny GOD pladespiller, max 3000-4000 kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Leder efter ny GOD pladespiller, max 3000-4000 kr.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hammerhans Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-April-2010
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hammerhans Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Leder efter ny GOD pladespiller, max 3000-4000 kr.
    Sendt: 23-Januar-2012 kl. 07:37
Hej, jeg leder efter en ny pladespiller.

Jeg har til rådighed omkring de 3000-4000 kr.

Pladespilleren SKAL være ny, jeg har slet ikke lyst at gå ind i brugt markedet i dette tilfælde (har haft dårlige erfaringer med det, så aldrig igen!)

Pladespilleren skal være så god som man nu engang kan skaffe for de penge. Min forstærker har integreret phono forstyrkelse.

Hvad ville i andbefale? Den skal bare lyde SUPER, lækker og varm :) vis det er muligt for de penge. Jeg kan muuuuligvis overtales til at vente 1 måned længere og købe noget der koster mere (2-3000 kr. mere eller der omkring) men så skal det fandme også lyder som noget fra himmelen hehe.

Så fortæl mig lige hvad er bedst i 3000-4000 kr prisklassen og også i 4000-7000 kr prisklassen. Det skal kunne købes online, nu hvor jeg engang bor på Færøerne :)
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 07:40
I gamle dage var Rega noget af det bedste til prisen.
Det har sikkert ikke ændret sig.
SVP03
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 09:38
Rega er et godt bud. Du kan også tjekke Pro-ject i den prisklasse, de har et par spændende.
Sparer du op, bør du overveje Technics 1200/1210 modellener, der er mange der sværger til dem, de bliver dog ikke produceret længere, så prisen er røget langt op.

Skulle du overveje brugt, hvilket kan anbefales, vil du kunne finde nogle rigtig flotte Technics 1200/1210 i dine første prisklasse.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 10:01
Hmm, har stadig min SL 1210 mk II.
Er de virkelig så eftertragtede, sådan en gammel disko vinyl slæde. Big smile
SVP03
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 10:05
Absolut!
En af historierne om dem, er bl.a. at de er lavet til HiFi, men har/havde så mange kvaliteter som passede til DJ verdenen også at den er blevet adopteret i branchen.
Har selv overvejet at investere i en og teste den op mod min Planar 3, men det må vi om bliver til noget.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 14:21
Sådan en tråd kan jeg ikke lade gå forbi uden at sige Thorens!

BS
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu