recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad/iPhone app til afspilning af musik fra NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad/iPhone app til afspilning af musik fra NAS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad/iPhone app til afspilning af musik fra NAS
    Sendt: 23-Januar-2012 kl. 14:32
Hejsa

Jeg søger efter en en lækker app til iPad/iPhone til at afspille flac og MP3'er direkte fra min NAS over UPnP eller DLNA. Det er en ganske enkel iomega så jeg kan ikke bruge software til en synologic.

Jeg har selv fundet nogle stykker som jeg har afprøvet:

Filebrowser
AcePlayer
8player

De virker alle efter hensigten men jeg synes ikke at interfacet er lækkert nok, og jeg tænker at der må være noget bedre derude!

Andre bud?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 14:37
plugplayer
og er din NAS synology kan ds audio appen også (edit nåeh så først bagefter iomega.. )


Redigeret af rhsin - 23-Januar-2012 kl. 14:38
Mvh

René
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 15:00
Jeg har kigget lidt på plugplayer. Kan den også afspille flac?

Redigeret af Berdel - 23-Januar-2012 kl. 15:16
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 15:07
ja
Mvh

René
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2012 kl. 09:03
Lige lidt feedback

Jeg har nu prøvet Plugplayer og mediaconnect men jeg synes at de er meget ustabile og lukke ofte bare ned. Plugplayer virker ikke særlig godt med film og jeg har svært ved at forstå logikken i hvordan den viser cover art. For nogle albums viser den det og for andre ikke selvom jeg bruger samme fremgangsmåde

Jeg har nu brugt aceplayer i et stykke tid og den har fungeret fint men jeg kunne godt tænke mig en afspiller som også viser cover art og som kan spille både musik og afspille video fra min NAS

Er der andre der har bud på en god afspiller?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 19:48
Hvad er dine advanced indstillinger på plugplayer? (indstillinger generelt på iphonen og scroll ned) her er wifi låst og ignorer stop begivenheder noget jeg har slået til ellers kan den godt gå i stå
Mvh

René
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2019 kl. 18:57
Hvad er de bedste forslag her en 7-8 år senere ? ? 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu