recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Humax BXR HD software rettelser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Humax BXR HD software rettelser

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 09:10
Max Nordic har nu svaret på min mail. De skriver at der er ny software på vej i løbet af august måned til både zapper og + modellen. De skriver at de ikke kan se nogen synk fejl med den nye software og med de diske de har testet med. Hvad der ellers er af rettelser skriver de ikke noget om. Det kan være at Gert vil uddybe mere her i forummet, da han er trådstarter.
Mvh Lars.
Til top
Semper Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-August-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Semper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 16:05
Sidst vi havde den hjemme blev vi nødt til at returnere den, idet vi har et Panasonic TV og kører med THX, men så er kontrasten så lav at man ikke kan se noget som helst i setup m.v. ---- er det mon rettet ????
Til top
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 21-December-2011
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 08:07
Hej

Beklager at jeg ikke har været aktiv det sidste stykke tid, men vi har haft meget travlt.


Status på softwaren BXR-HD og BXR-HD+

En ny software er på vej, og det har ikke være muligt at overbevise Humax om at de skulle rette de fejl der var så de eneste fejl der bliver rettet er:

  1. Modtageren skriver ingen adgang på Boxer kanaler
  2. Det er ikke altid den kraftigste kanal som bliver lagt i kanallisten, hvis man kan se flere sendere
Hvornår den nye software er klar som OTA kan jeg ikke sige lige nu, men det skulle være tær på. Så snart vi ved mere skal i nok høre om det.
Til top
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 21-December-2011
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 14:07
Ny software til Humax BXR-HD & BXR-HD+...

Ny software til Humax BXR-HD og BXR-HD+ er nu godkendt, og den lægges i luften i dag som OTA.

Softwaren indeholder følgende rettelser:

  • Løser problemet hvor modtageren skriver ”ingen adgang” på Boxer kanaler
  • Ved automatisk kanalsøgning lægges de kanaler med den bedste modtagekvalitet først i listen (best service).
  • Undertekster kommer ud af synk på optagelser.

Sådan opdaterer du software:

  1. Vær sikker på at ”Danmark” er valgt under selve installationen.
  2. Vælg en kanal på MUX4
  3. Efter kort tid vises en pop-up med besked om at der er ny software tilgængelig.

Opdateringen tager ca. 20 min.

Vi anbefaler at du efter opdateringen laver en ny kanalsøgning.

Til top
jr1710 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jr1710 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2018 kl. 14:46
På de fleste bokse -også de to Humax jeg har- kan man godt se et program og optage et andet.
Dog kun de kanaler der ligger på samme mux (hedder det vist).
Sæt den tilat optage på en kanal og prøv derefter at skifte til de andre kanaler ,så kan du se hvilke "der hører sammen".Evt noter dem op så du har en liste. 
JR
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2018 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af jr1710 jr1710 skrev:

På de fleste bokse -også de to Humax jeg har- kan man godt se et program og optage et andet.
Dog kun de kanaler der ligger på samme mux (hedder det vist).
Sæt den tilat optage på en kanal og prøv derefter at skifte til de andre kanaler ,så kan du se hvilke "der hører sammen".Evt noter dem op så du har en liste. 
 
Det batter virkelig med et svar efter 6 år!!LOL
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu