recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee og analoge kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee og analoge kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pof Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Maj-2011
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee og analoge kanaler
    Sendt: 29-Januar-2012 kl. 16:42
Hejsa

Jeg skal finde en tuner som kan tage både analoge og digitale kanaler på Yousee kabeltv (ikke med kort). Helst en ekstern tuner. Jeg har kigget lidt på HDHomerun, men den kan vist ikke analoge kanaler?
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 16:50
Hvad vil du med analoge kanaler?
Den Ben
Til top
pof Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Maj-2011
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 17:07
Du har fuldstændigt ret! Jeg troede at der var analoge kanaler som ikke var til stede som digitale kanaler. Men det er der ikkeEmbarrassed

Så HDHomerun må være min tunerTongue
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu