recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows kan ikke finde TOMTOM/enheden?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows kan ikke finde TOMTOM/enheden?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows kan ikke finde TOMTOM/enheden?
    Sendt: 29-Januar-2012 kl. 19:21

Både med en XP & 7'eren kan windows ikke finde min TOMTOM GO 820 rigtigt, den smider den ind under "netværkskort" og TOMTOM  home kan ej heller finde GPS'en?  

Hvad gøres glat, og hvorfor kommer den ikk op som et "drev"..............?!!

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

Både med en XP & 7'eren kan windows ikke finde min TOMTOM GO 820 rigtigt, den smider den ind under "netværkskort" og TOMTOM  home kan ej heller finde GPS'en?  

Hvad gøres glat, og hvorfor kommer den ikk op som et "drev"..............?!!



Kan du ikke finde den under denne computer,der er min registreret som internel drev E

Det er en Tom TOM XL



Redigeret af nesager - 29-Januar-2012 kl. 19:36
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 19:43
nej og kan næsten forstå at den skal optræde som et "drev"........ og har som sagt prøvet på 2 forskellige windows computere, XP & 7.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 19:54
Nu ved jeg ikke med Go 820 modellen,men med Xl modellen,sætte kablet i,så spørger den om man vil tilslutte til computerem,og der svarer man ja,og så mener jeg den skulle kunne ses på computeren,min kan.
Bruger XP.

Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 20:36
Den kommer med et ikon på GPS displayet og den kommer op i enhedshåndteringen under netværkkort>TOMTOM
fatter det simpelthen ikk!!!
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 21:36
Har du prøvet at starte Tomtom home op inden du tilslutter GSP'en?
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Har du prøvet at starte Tomtom home op inden du tilslutter GSP'en?
ja men bare med et program som hedder MyTOMTOM fra TOMTOM, TT Home virker ikk til GO820................ :-(
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 11:22
nå den skal åbenbart ikk optræde som en disk-drev, men som netværkskort. og tror det virker nu....
 
men kan man download rigtige billeder af motorvejrsafkørsler eller når motorene deler sig, så det på en Garmin GPS - det så ret fedt ud, det var dog kun på nogle......men lækkert at se på!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu