recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VU+ DUO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VU+ DUO

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henny1970 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henny1970 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VU+ DUO
    Sendt: 06-Februar-2012 kl. 16:28
Hej.
 
Jeg ville lige høre jer kloge hoveder om denne reciever kan modtage boxer.
 
På forhånd tak
 
Henrik.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 16:46
Det kan den ikke. Det er en satelitmodtager som ikke kan bruges til almindelig antenne. Se i stedet efter den nye VU+ Ultimo.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Doee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 00:35
Hej

Kan den, hvis man får fat i en kompatibel usb dvb-t tuner?
Til top
Bobben Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bobben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 08:47
Jeg testet min VU+DUO med USB DVB-T stick og Norsk DVB-T.  Det funker fint for FTA kanaler men common interface CA modul fungerte ikke når signalet kom fra USB DVB-T tuneren. Jeg fikk derfor ikke sett krypterte kanaler.
Til top
Doee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 14:47
Ok. Mon det er en hard- eller softwaremæssig begrænsning? 
Til top
Huntaar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Februar-2012
Sted: Søborg, Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Huntaar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 10:01
Hvilken USB stick benyttede du og hvilket image?
Til top
Bobben Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bobben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af Huntaar Huntaar skrev:

Hvilken USB stick benyttede du og hvilket image?


Hauppauge WinTV NOVA-T.  OpenPLI.  Virker ikke
som TS data fra USB stick sendes gjennom common interface.  Det hadde muligens fungert
dersom det hadde vært mulig å benytte intern kortleser.  Alle FTA kanalene i DVB-T fungerer.

Det er ikke mulig å benytte intern kortleser i Norsk DVB-T siden de krypterte kanalene benytter full Conax pairing.   Det eneste som fungerer med full Conax pairing er godkjent Common Interface CAM.

Om noen får common interface kortleser til å fungere sammen med USB tuner så jeg jeg interessert i å vite hvordan.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu