recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prison Break
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPrison Break

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Emne: Prison Break
    Sendt: 29-Marts-2006 kl. 00:06

Hej

Jeg Har fået fingre i pilotafsnittet og de første 13 afsnit, de 13 afsnit ligger på en dvd i divx format med dk tekst. Er der nogen der ved hvordan jeg skal afspille den og få gang i teksten , kan sagtens se billederne de er meget flotte, men kan ikke få teksten med.Filerne hedder Prison.Break.S01E01.HDTV.XviD-LOL.avi og lyd hedder Prison.Break.S01E01.HDTV.XviD-LOL.srt Der må være et special program der skal bruges, kører bare almindlig divx afspiller 6.0.

hilsen agger



Redigeret af agger - 29-Marts-2006 kl. 00:12
Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 00:34

vobsub

Film - AVI og undertekst - SRT, skal ligge i samme directory, med præcis samme navn. F.eks. xxx.AVI og xxx.SRT.

Hvis vobsub er installeret, kommer underteksterne automatisk på når du afspiller med wmp eller konverterer til DVD med WinAVI.

Er de danske tekster fra TV3 eller hjemmelavede?

PS. PB er startet igen i USA, så du mangler episode 14 og 15 til samlingen.



Redigeret af mgmg - 29-Marts-2006 kl. 00:41
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 03:06

hej igen

tak jeg hentede vobsub så kører det bare , ved ikke om jeg kan få den til at køre fra dvdskiven også, så jeg ikke skal se det via pc.

hilsen agger

Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 11:49

Det her burde faktisk ligge i et andet forum ... anyways:

Du kan lægge en AVI på DVD med mange programmer. WinAVI er let at bruge. For at undgå kvalitetstab kan man nøjes med at lægge en episode pr. DVD. Brug evt. RW.

http://www.dvd-guides.com/content/view/58/59/

Til top
MadManMingo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 11:56

@agger

"Dette er din samvittighed der taler!!!

Det du gør er ulovligt og uetisk - men det ved du jo godt din lille pirat!"

 

Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 12:30

Spild af båndbredde, MadManMingo. Hvis du vil spilde mere båndbredde, så kan du checke hele forummet for ulovlige udveksling af optagelser.

Genlæs evt. denne tråd først: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10347& PN=1

Til top
MadManMingo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 12:49

Jo tak - det er en udemærket tråd. Det var mig selv der startede den, og den gav en god saglig debat.

Men bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at blive den maskerede pirat-jager. Jeg kan bare ikke lade være med at prikke til folk jeg tilfælddigt støder på, der åbenlyst taler om deres ulovligheder, fordi jeg synes at den omfattende pirat-virksomhed på musik. film ol. er dybt forkastelig.

Men hvis du føler dig trådt over tæerne, så velbekomme . Så har mit lille opstød jo virket efter hensigten og rørt et eller andet i folk med de tilbøjligheder.

PS: Jeg tror at der er rigelig båndbredde til os begge to



Redigeret af MadManMingo - 29-Marts-2006 kl. 13:04
Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af MadManMingo MadManMingo skrev:

den gav en god saglig debat.

Det gjorde den. Og mange med recordere (aka. pirat-maskiner) måtte sidde tilbage med røde ører.

Dit bidrag til denne tråd er imidlertid simpel trådkapring. Eller skal vi kalde det tråd-pirateri.

Til top
MadManMingo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 14:21

Tråd-pirateri... Manden havde fået svar på sit spørgsmål. Det jeg kom med, var blot et indspark med min mening om emnet. Hvis du ikke synes at der skal bruges plads til den slags, hvorfor kommenterede du så mit indlæg og GJORDE det til en debat?

Derudover mener jeg at du vist selv skal læse tråden GRUNDIGT igennem. Jeg fik ikke spor røde ører af den. Du kan ikke kalde en recorder for en pirat-maskine. Med mindre du selvfølgelig selv bruger den som sådan. Det er BRUGEREN af et redskab der gør det lovligt eller ulovligt. Man kan skære franskbrød med en kniv, men man kan også slå ihjel med den. Det er jo ikke kniven der er ulovlig. Det er det som brugeren vælger at gøre med den, som kan være ulovligt.

Men vi er helt enige. Dette her er kommet for langt ud. Derfor gider jeg heller ikke kommentere flere af dine tåbelige kommentare. Hvis du en anden gang ikke er enig med mig og ikke ønsker at starte en debat, så ignorer dog hvad jeg siger. I COULDN'T CARE LESS

Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 15:14

Dit indspark omhandlede ikke emnet ("undertekster på avi") og var derfor støj.

Min kommentar blev skrevet i skuffelse over kvaliteten af dit indlæg.

Denne tråd, http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10347& PN=1, indeholder overraskende oplysninger. Derfor fik mange recordere-ejere røde ører over uforvarende at have overtrådt loven. Jeg har endnu ikke selv recorder, men jeg kender en del, som uden at vide det har/havde en "pirat-maskine" i huset.

Du havde tydeligvis ikke forstået meningen med mine kommentarer. Jeg håber det er tilfældet nu. Hvis du stadig synes de er tåbelige, fint, men det skal ikke være pga. misforståelser.

 

 

Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2006 kl. 00:39

hej

de er faktisk optaget på tv 3 norge, så jeg ved ikke om det er pirateri for så må man jo heller ikke optage fra dr ??????.

hilsen agger



Redigeret af agger - 09-April-2006 kl. 00:54
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2006 kl. 13:28

Hej agger

Ikke fordi jeg ellers vil blande mig debatten om pirateri eller udtrykke nogen holdninger for eller imod, men bare for at klargøre - det er ikke selve det at optage fra tv3 norge eller fra DR som er pirateri, det er distributionen på internettet af optagelserne som kan klasificeres pirateri.

 

 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu