recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fladskærmstv som monitor til pc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fladskærmstv som monitor til pc

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
michye Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Februar-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michye Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: fladskærmstv som monitor til pc
    Sendt: 09-Februar-2012 kl. 22:57
Jeg ville gerne se tv (sputnik) fra pc'en og har købt et hdmi - kabel til formålet. Det virker fra den bærbare til tv-skærmen, men ikke fra den stationære? Hvis pc'en kører og jeg tilslutter hdmi kablet, chrasher pc'en?

Hvordan får jeg pc'ens skærmbillede at se på tv'et? Jeg bruger windows vista
Til top
Markh Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Markh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 00:13
Oprindeligt skrevet af michye michye skrev:

Jeg ville gerne se tv (sputnik) fra pc'en og har købt et hdmi - kabel til formålet. Det virker fra den bærbare til tv-skærmen, men ikke fra den stationære? Hvis pc'en kører og jeg tilslutter hdmi kablet, chrasher pc'en?

Hvordan får jeg pc'ens skærmbillede at se på tv'et? Jeg bruger windows vista

Prøv med en opdateret driver til grafikkortet - det lyder som om den nuværende har visse "udfordringer". :)

/Mark
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu