recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pis, min forstærker er død :-(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pis, min forstærker er død :-(

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ZapperDk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZapperDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 11:23
Kan man ikke købe en adapter eller noget? 
PS3, Xbox 360, Sony KDL-32-2530,   
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 11:33
Du skal have fat i en RIAA.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af ZapperDk ZapperDk skrev:

Ja, det tror jeg også, men nu var det lissom lidt ude af mine hænder. Kvinder du ved... 



Øh nej, det ved jeg ikke???   

M.v.h.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af ZapperDk ZapperDk skrev:

Ja, det tror jeg også, men nu var det lissom lidt ude af mine hænder. Kvinder du ved... 


Ja, det ved jeg. Næste ting er at hun sælger din Alfa Romero og køber en Citroën Berlingo.....Fortæl hende at det var sødt tænkt, men at der altså mangler nogle tilslutninger til resten af dine højttalere.


Klaus
(der er godt gift, hvad de ting angår)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu