recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere leveringer af ATV2?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flere leveringer af ATV2?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Flere leveringer af ATV2?
    Sendt: 15-Februar-2012 kl. 09:09
Jeg bestilte en (ekstra) ATV2 hos Fona forleden, man den er i restorder og de regner med at der går 1-2 uger i bedste fald før den dukker op. Men andre steder lyder det til at ATV2 er ved at udgå, da en 3'er tilsyneladende er på vej, og at forhandlerne ikke får flere 2'ere.
Er der nogen der kan af- eller bekræfte det?
I så fald bliver jeg nød til at bestille en 2'er på nettet til en højere pris end Fona, da 3'eren næppe kan ninja trickes de første x måneder, og 2'eren fint opfylder mit behov med XBMC og Netflix... Embarrassed


Redigeret af pdj1974 - 15-Februar-2012 kl. 09:09
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 09:21
rygtet er at ATV3 bliver lanceret sammen med IPAD3, da du så også får 1080p formatet med, så du kan smække 1080p direkte over fra IPAD3 (Selvom den reelt kører større opløsning)...
 
men det er på rygte basis.. men ATV3 har været i scope i lang tid..
 
dog vil jeg tro de bruger samme system som ATV2.. så mit gæt er at de folk der jailbreaker hurtigt kan få skabt noget til ATV3´eren, og tror da du vil være lidt træt af at have smidt 650kr for en ATV2, hvis 3´eren ligger i samme pris..
 
Fik dog en ATV2 til jul og er da super glad for den... men skal klart have 3´eren selv.
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 09:27
Det er muligt - og da Netflix er langt vigtigere for mig end XBMC (og dermed JB), kunne det godt være man bare skal vente og se tiden an...

PS: Ved nu ikke om jeg ser specielt frem til 1080p fra iPad3, da jeg syntes ATV2 i forvejen står og cacher i ulidelig lang tid, når jeg laver AirPlay af egne længere 720p optagelser fra min iPhone :-(


Redigeret af pdj1974 - 15-Februar-2012 kl. 09:27
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Online
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 09:41
Kik da på dba.dk hvis du mangler en ekstra. Har set at priserne er på vej ned pga. Fona's tilbud. Har da set flere til 5-700,- (har stadig en annonceagent kørende)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu