recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD shrink 3.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVD shrink 3.1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brolægger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: DVD shrink 3.1
    Sendt: 08-Juni-2004 kl. 20:30

Jeg læste med interesse Dahlgaards indlæg vedrørende brugen af DVD Shrink. Jeg hentede dengang programmet, men har først nu fået en DVD brænder.

Jeg har forstået at DVD Shrink ikke er et brænderprogram, men et program der ligger en kopibar fil ind på en folder på PC´en. Her skal man så hente den og brænde den evt. med NERO 6.

Dette har jeg prøvet med en 3 timer lang film. Nu er det jeg har problemer. DVD Shrink var ca. 3 timer om at lægge filmen ind på min PC. Herefter brugte jeg NERO 6 til at brænde den, men det tog også ca. 3 timer. Resultatet var iøvrigt at min 5100 ikke ville afspille disken.

Jeg er derfor blevet lidt nysgerrig, da Dahlgaard jo påstod at han havde en kopi på ca. 2x10 min.

Hvor har jeg n..... i det.

Brolægger

 

 

  

Til top
ricas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Januar-2004
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2004 kl. 09:30

Hej,

Kig lidt på denne side, den forklarer det hele.

http://www.dvdshrink.info/

Mvh

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2004 kl. 11:55

Nero 6 indeholder selv samme funktion til at kopiere DVDer med som DVD Shrink, nemlig Nero Recode. Eneste forskel er, at Nero ikke klarer kopisikrede DVDer. De tider du angiver er helt urealistiske medmidre du har en meget gammel og sløv PC. Brændetiden afhænger dog kun af brænderen, og det vil sige max. en time for en DVD med 1x hastighed.

Flemming

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu