recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedtelefoner med god bas ønskes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hovedtelefoner med god bas ønskes

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af Grusgaard Grusgaard skrev:

Kan helt klart anbefale et par Beyerdynamic DT 770 Pro.
Har selv 80 ohms udgaven og bruger dem paa farten. Dyb rar bas. Smile
Jeg handlede i 4sound.
http://www.4sound.dk/shop/hovedtelefoner/beyerdynamic/dt-770-pro-80-ohm.html


Jeg støtter op om det bud, jeg har 250 Ohm versionen http://www.4sound.dk/shop/hovedtelefoner/beyerdynamic/dt-770-pro-250-ohm.html og det er bare et par superfede funk/rock/blues bøffer, godt med punch. De er HELT lukkede så din far skal ikke forvente at kunne høre telefonen, dørklokken og når din mor kalder sålænge han har dem på, til gengæld kan han feste løs med dem på ørerne uden at din mor bliver forstyrret.
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

jo Beats by dre..
 
det er de mest overratede høretelefoner jeg har hørt.. lånte en kammerats til sammenligning med mine K240studio fra AKG som er ren spotpris i forhold til hans Beats..
 
Beats er KUN bass, og der er intet andet, Diskant området er ikke eksisterende, var enormt skuffet, derudover er bygge kvaliteten (holdbarheden) ikke noget at skrive hjem om..
 
men ja der er MEGET bass.. MEEEEEEGET bass.
 
Men man føler næsten diskanten er noget der bliver spillet i et helt andet rum..
 
Lyder meget langt fra, ja nærmest modsat mine egne AKG K701. Men de der "beats by Dre" lyder jo så netop som noget for Pippers far, hvis han rynker på næsen over bassen i de høretelefoner han allerede har prøvet. Formentligt er han jo typen der direkte ville fnyse over bassen i f.eks et par detaljerede AKG K701 og andre gode, men for ham alt for lyse høretelefoner.


Redigeret af TBC1 - 24-Februar-2012 kl. 10:52
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 10:50
http://www.amazon.co.uk/Sony-MDR-V700DJ-Professional-DJ-Headphones/dp/B00005QBU6
Sonys DJ foner er så vidt jeg ved kåret til nogle af de bedst DJ bøffer - fordi de både er klare og har rigtig god bas.
 
Da jeg købte dem researched jeg en del og svaret var ret klart. Jeg er nu på mit andet par ( på 8 år) og skal ikke have andre. EEEElsker den lyd der er med masser af bas men uden det rumbler, og jeg kan se at rigtig mange profesionnelle DJs og lydstudier bruger dem.
 
Derudover er de praktiske fordi de kan foldes, og rigtig holdbare - da de jo er egnet til at tage med på farten.
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 20:42
Jeg har et par skull candy med bass forstærker indbygget.. Du kan få dem for en 100 mand. Har aldrig brugt dem
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 20:48
Jeg har prøvet lidt forskelligt fra bose - sennheiser - osv. Har aldrig været så tilfreds som jeg er med mit nuværende audio technica... Det spiller bare sublimt godt, velopløst, god bas... Spotpris efter min mening. ;)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu