recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo med Viasat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo med Viasat

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo med Viasat
    Sendt: 01-Marts-2012 kl. 22:25
Så ser det ud til at vi snart kan få både Waoo og Viasat i kombination , noget som man sådan set godt kan alerede nu men bare til en alt for høj pris det skal så købes særskildt hos sit energiselskab .
 
Det bliver at man kombinere Waoo og Viasat som man vil ? . Det bliver så spædende at se hvordan og til hvilken pris ? .  Jeg har som Profiber og nu Waoo kunde savnet Tv 3 kanalerene i de faste pakker hvilket man jo som Stofa og Yousee har kunnet i mange år . Der arbejdes på højtryk for at få detgjort klart så det kan komme på Waoo hjemmeside
 
 
Her er hvad der skrives
 
 
På waoo hjemmeside


Redigeret af janbau - 01-Marts-2012 kl. 22:27
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 15:58
Hvis man kan tilkøbe TV3 som enkelt kanal , kan det have interesse.
Jeg er bare bange for at man skal købe hele Viasat pakken + halvårlig afgift til 399,00 kr hvis man vil se TV3 .
Jeg er godt tilfreds med den store pakke fra Energimidt (Waoo) og kan sagtens undvære TV3 .
Waoo må vel få samme tilbud som YouSee og Stofa så de kan ligge TV3 i den store tv pakke , ellers syntes jeg de skulle sige NEJ TAK til Viasat.
Det vil blive alt for dyrt det andet .


Redigeret af Ole Pihl - 02-Marts-2012 kl. 15:59
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu