recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er det Boxer's ansvar eller ej-dårlig modtagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er det Boxer's ansvar eller ej-dårlig modtagelse

 Besvar Besvar
Afstemningsspørgsmål: Er det Boxer's ansvar eller ej
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
3 [16.67%]
15 [83.33%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0) Direkte link til dette indlæg Emne: Er det Boxer's ansvar eller ej-dårlig modtagelse
    Sendt: 10-Marts-2012 kl. 14:02
Okay, lad os lige prøve denne afstemning for at få et overblik over holdningen her på Recordere. Har Boxer nogen skyld i og ansvar for dårlige antenneforhold og modtageproblemer hos nogle seere.
Denne afstemning handler kun om modtagelse problemer. Har Boxer villedt?
Vi kan nok blive enige om, at lange ventetider på telefonen og rod i administrationen, fakturering mv er deres egen skyld.
Jeg har afkrydset "Kun afstemning", det er kun for at få et overblik, én debattråd er nok synes jeg. Venligst fortsæt med debatten og diverse argumenter i den anden tråd.

Edit: Jeg uddyber lige, da jeg kan se det kan misforstås. Hvis du mener Boxer har villedt i deres markedsføring, og/eller hvis du mener, at dårlige modtageforhold hos nogle er Boxer's skyld/ansvar, så stemmer du ja.
Hvis du mener, Boxer ikke har gjort noget forkert i den forbindelse, så stemmer du nej.


Redigeret af Ham_Der - 10-Marts-2012 kl. 14:07
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu