recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viera Cast Aspect Ratio ved Youtube
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viera Cast Aspect Ratio ved Youtube

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sbugge Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbugge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viera Cast Aspect Ratio ved Youtube
    Sendt: 12-Marts-2012 kl. 21:08
Hej derude,
 
Jeg har købt et Panasonic TX-P50VT30E, som jeg er meget glad for. Utroligt flot billed.
 
Nu har jeg også fået koblet det på internettet, og er begyndt og leje med de muligheder.
 
Jeg har dog på den (pre-installerede) Youtube App konstateret, at når man blæser det op til fuld skærm, så bliver formatforholdet forvredet.  4:3 bliver strakt ud til 16:9, og det ser ret tåbeligt ud.
 
Aspect Ratio knappen går desværre død i den situation, og det er ikke lykkedes mig at google mig til en løsning.  Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er nogen af jer, der har været ude for det samme, og har en løsning til problemet.
 
På forhånd tak for hjælpen,
 
Søren
Til top
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ErikUkendt1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 00:15
Oprindeligt skrevet af sbugge sbugge skrev:

Hej derude,
 
Jeg har købt et Panasonic TX-P50VT30E, som jeg er meget glad for. Utroligt flot billed.
 
Nu har jeg også fået koblet det på internettet, og er begyndt og leje med de muligheder.
 
Jeg har dog på den (pre-installerede) Youtube App konstateret, at når man blæser det op til fuld skærm, så bliver formatforholdet forvredet.  4:3 bliver strakt ud til 16:9, og det ser ret tåbeligt ud.
 
Aspect Ratio knappen går desværre død i den situation, og det er ikke lykkedes mig at google mig til en løsning.  Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er nogen af jer, der har været ude for det samme, og har en løsning til problemet.
 
På forhånd tak for hjælpen,
 
Søren

Lækkert TV Smile

Hvis du ikke har set denne artikel, vil jeg lige gøre dig opmærksom på den, så du kommer godt fra start med det, og har fuld glæde af det længe:

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1167305835

(- dit spørgsmål kan jeg ikke lige svare på.)


Mvh Erik
Til top
sbugge Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbugge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 20:40
Tak for rådet med at logo m.m. kan brænde sig ind i en Plasme skærm.  Jeg har hørt om problemet og tager mig i agt.
 
Det er dog ikke det der var mit problem, og jeg håber da, der er nogle af jer derude, der også har købt en ny Panasonic fladskærm med internet, og måske har undersøgt, hvordan man får Youtube videoer til at beholde deres 4:3 ratio, når man blæser dem op på fuld skærm.
 
Selv har jeg ikke hittet ud af det endnu.
 
Venlig hilsen
 
Søren
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu