recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TMPGEnc DVD Author
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTMPGEnc DVD Author

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2004
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2004 kl. 01:27
hej michael
det lyder kanon spændende med din anmeldelse af en recorder. kan du ikke bare løfte sløret lidt? jeg glæder mig meget til at læse anmeldelsen. Hvis du ikke vil sige det er det selvfølgelig helt ok, men kan du løfte sløret for om vi er ovre i en Denver 150 eller i en af de tunge drenge? God skrivelyst - bliv snart færdig :-)
Mvh
1000
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2004 kl. 11:59

Hej 1000

Det glæder mig at du har fået programmerne til at virke. Giv dem en chance - det er de værd!

Med hensyn til Recorderen er den lidt større en en Denver, men mere får du ikke at vide før om 2-3 uger, men der bliver arbejdet flittigt på denne dejlige sag i weekenden.

Hilsen

Michael Sørensen

mvh MichaelS
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2004 kl. 14:28

Oprindeligt skrevet af 1000 1000 skrev:

det lyder kanon spændende med din anmeldelse af en recorder. kan du ikke bare løfte sløret lidt?

Spørgsmålet om anmeldelser har jeg lige flyttet ud i sit eget emne Smile

Anmeldelser på recordere.dk

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2004
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2004 kl. 10:25
Hej
Findes der et andet AUTHOR-program du kan sende mig et link til? Jeg har droppet TMPGnc AUTHOR.
På forhånd tak
Mvh
/1000
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2004 kl. 10:53

Jeg bruger selv Encore DVD, men det er et noget dyrere program. Før brugte jeg DVDit som også er et godt program og findes i en mindre udgave kaldet MyDVD.

Ulead Movie Factory 3 er en mulighed i den billigere ende og så vidt jeg forstår kan DVDLab også bruges.

Kort sagt der er mange, men de gode koster...

Hilsen

Michael Sørensen

mvh MichaelS
Til top
1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2004
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2004 kl. 11:27
Hej
Hvad er den reele forskel på de dyre og billige programmer udover prisen? Tak for gode informationer, jeg vil nu søge efter dem du nævner. Eneste jeg skal bruge dem til er at lave flotte DVD-indexmenuer til allerede overførte .mpg filer på min harddisk.
MyDVD - kan den det?
Hej fra
1000
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2004 kl. 11:51

De dyrere programmer, fx EncoreDVD, har en større frihedsgrad hvor man selv kan bestemme udseende på knapper og have levede knapper og bagggrund.

DVDit har valgfrie knapper og designs, men levende baggrund skal man snyde sig til (programmet kan officielt ikke, men jeg kom til at gøre det alligevel). Den nye udgave 5 kan vist alt.

MyDVD og Movie Factory har faste skabeloner hvor man vælger et design og hænger fast i dets begrænsninger.

Hilsen

Michael Sørensen

mvh MichaelS
Til top
1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2004
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2004 kl. 01:39
Når jeg har overført videoclip til harddisken ved hjælp af TMPGEnc 3.0 XPress og så forsøger at lave en flot menu ved hjælpe af DVD Author Tmpgnc 1.5 så kan jeg kun indsætte eet videoclip i programmet. Ved næste videoclip jeg forsøger at indsætte i programmer siger den nemlig :

The existence of audio differs from the present track.
The existence of audio differs from the present track.
The existence of audio has to be standardized on the track.
There is audio on the present track.

Hvad er der mon galt? Jeg har forsøgt at afspille klippene hver for sig i hhv. TMPGEnc 3.0 Xpress og Win. media player uden problemer.

Mvh
1000


Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2004 kl. 09:27

For mig ser det ud som om lyden på de forskellige klip er optaget med forskellig bitrate og eventuelt også forskellig samplingfrekevns, f.eks. 48 khz og 44,1 khz. Hvis resultatet skal være DVD compliant SKAL samplingfrekvensen være 48 khz. Det er heller ikke tilrådeligt at bruge forskellig bitrate, f.eks 128 og 224 kbps, til lyden på den samme skive.

Flemming

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu