recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Finalizing af dvd'er
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Finalizing af dvd'er

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Amadeus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juni-2008
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amadeus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Finalizing af dvd'er
    Sendt: 15-Marts-2012 kl. 09:46
Jeg har nogle dvd'er liggende, jeg har været så "smart" ikke at finalize, og nu er harddiskoptageren gået i stykker.

Kan man mon finalize dvd'erne med et pc program istedet?

Der er jo mere end én optagelse på hver skive, så jeg tænker, at det sikkert ikke er nok blot at "lukke"/afslutte disken. Måske skal man afslutte de enkelte sessioner og derefter selve disken?

Hvilket pc program kan i givet fald anvendes?

Diskene er optaget på en Philips dvdr3590h/58.

Håber jeg har valgt det rigtige underforum. På forhånd tak.
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af Amadeus Amadeus skrev:

Jeg har nogle dvd'er liggende, jeg har været så "smart" ikke at finalize, og nu er harddiskoptageren gået i stykker.

Kan man mon finalize dvd'erne med et pc program istedet?

Der er jo mere end én optagelse på hver skive, så jeg tænker, at det sikkert ikke er nok blot at "lukke"/afslutte disken. Måske skal man afslutte de enkelte sessioner og derefter selve disken?

Hvilket pc program kan i givet fald anvendes?

Diskene er optaget på en Philips dvdr3590h/58.

Håber jeg har valgt det rigtige underforum. På forhånd tak.
 
Ikke afsluttede dvd'er kan nogle gange, afhængigt af den maskine skiven er indspillet på, læses af en pc. Hvis det er muligt i dit tilfælde, kan du givetvis trække de enkelte filer ud og lave en ny skive, du kan afslutte. Tager tid!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu