recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vejledning køb af receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vejledning køb af receiver

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
madass32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2008
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madass32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 14:42
prøv at finde en brugt Yamaha søg på DBA (Yamaha rx-v)
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 14:46
Hvis du vælger en forstærker istedet for en receiver bør du kunne få budgettet til at holde, men det hjælper selvfølgelig ikke meget hvis du har brug for radiodelen også?
Til top
McNulty Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Marts-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNulty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 14:56
Ahh, my bad.. Jeg er fuldstændig bedøvende med radio!
 
Hehe, jeg gør det heller ikke nemt for Jer..
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1838
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 15:41
Til stereo setup
 
 
Der er også indbygget RIAA ( tilslutning for pladespiller )
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af McNulty McNulty skrev:

Ahh, my bad.. Jeg er fuldstændig bedøvende med radio!
 
Hehe, jeg gør det heller ikke nemt for Jer..

Hvis du er ligeglad med radioen kan du vel komme i mål med den her http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/forstarker/denon_pma-510ae_forstarker_sort.htm til 1400 spir, dog ser det ud til at pladespillerindgangen kun er til MM pickupper og ikke MC pickupper, så det må komme an på hvilken type pickup din "plov" har..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu