recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airplay?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airplay?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 17:52
Så jeg skal have fat i en konverter hvis jeg vil se mkv filer? Ligemeget hvad? er det ikke muligt at afspille filer fra VLC til apple tv?

jeg har en router stående ved mit tv (dog ikke en trådløs) men den kan jeg vel smide et netkabel ind i og så op til apple tv'et?


Redigeret af friedel - 27-Marts-2012 kl. 17:53
Til top
Masterbrew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-September-2009
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Masterbrew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

er det ikke muligt at afspille filer fra VLC til apple tv?


Nej ikke som udgangspunkt. Den nemmeste og bedste løsning er at jailbreake og installere XBMC på Apple TV'et. Hvis du køber det splinternye Apple TV med 1080p, kan du ikke jailbreake det umiddelbart. Der arbejdes på det, men det kan tage dage til måneder.

Citér
jeg har en router stående ved mit tv (dog ikke en trådløs) men den kan jeg vel smide et netkabel ind i og så op til apple tv'et?


Jep.


Redigeret af Masterbrew - 27-Marts-2012 kl. 17:57
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 18:06
Okay, så hvis den jailbreakes og jeg får installeret det der xbmc på så er det muligt? Jeg er ikke helt med på hvad det er det der :D
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Så jeg skal have fat i en konverter hvis jeg vil se mkv filer? Ligemeget hvad? er det ikke muligt at afspille filer fra VLC til apple tv?

jeg har en router stående ved mit tv (dog ikke en trådløs) men den kan jeg vel smide et netkabel ind i og så op til apple tv'et?
Kan man desværre ikke. Men du kan som andre skriver jailbreake den, det tager ca 10 min. Derefter kan du installere firecore (tager også 10 min) som har en simpel player, så du kan afspille dine iso, mkv m.m. filer fra din NAS. Du kan også ligge XBMC på, hvis man er til det interface. 


Streaming fra en PC, MAC eller NAS

Installer firecore


Redigeret af lahan - 27-Marts-2012 kl. 18:13
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 18:51
Der er ikke et jailbreak klar til apple tv3 & ikke noget estimat på hvorfor det er klar. Skal det jailbreakes nu er det atv 2 du skal gå efter.
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 18:52
Hvorfor skulle have været hvornår. Kan ikke rette fra telefonen; -)
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 07:15
Hvis du ikke har trådløst netværk, kan du af samme årsag ikke afspille trådløst fra iPhone Mac, som du efterlyser i 1. spørgsmål.
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 10:46
Jeg troede det nye Mac OS ville understøtte Mirror i Airplay functionen, sådan at alt på skærmen spejles på Apple TV. Dette skulle også virke med en iPhone 4S.

Om det virker trådet fra Mac ved jeg ikke, men fra din iPhone kræver det WiFi.
Mvh dan.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu