recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke kabler til System Audio 5.1 system
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke kabler til System Audio 5.1 system

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensHolm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensHolm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke kabler til System Audio 5.1 system
    Sendt: 11-April-2012 kl. 20:37
Hej folkens

Jeg har et 5.1 surroundsystem bestående af 2 x Explorer som fronter, en Exact som center og 2 x Talent som baghøjttalere samt en SE175 subwoofer. Jeg har lige nu Tara Labs RCA 500 Prime kabel på centeren, Tara Labs Prism Bi-Wire Cable til fronterne og blot noget 12 meter langt Harald Nyborg til baghøjttalerne. Slutteligt har jeg et 
Chord Crimson Subwoofer-kabel til SE175'eren. Forstærkeren er en Onkyo TX-NR609 som nok bliver opgraderet til en TX-NR809 og måske en forstærker til fronterne. Subwooferkablet har terminaler hvor alle de andre kabler er utermineret.
Jeg har dog svært ved at lave lyttetest da jeg ikke kan høre voldsom forskel når man ikke kan skifte umiddelbart mellem forskellige kabler - derudover har jeg ikke flere forskellige kabler til bare at ligge til test.

Så jeg ville høre om folk har nogen kommentarer til kablerne? Er kvaliteten nogenlunde? Burde de termineres? Andet?

På forhånd tak!

Mvh
Jens
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu