recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt højttalersystem KEF vs. Jamo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt højttalersystem KEF vs. Jamo

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Johnny2812 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-April-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johnny2812 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt højttalersystem KEF vs. Jamo
    Sendt: 15-April-2012 kl. 23:24
Hej,
 
Jeg skal til at købe et nyt højttalersystem og står imellem valget af to højttalere.
 
KEF IQ 90 og IQ 30 eller Jamo S606 HCS 3
 
Jeg kan ikke helt bestemme mig for hvilket et jeg skal købe og ville gerne høre, om der var nogle, der havde noget erfaring med et af de to mærker/højtalere - eller kan give nogle gode råd? Jeg har selv været ude og høre dem fra Jamo og syntes de lød godt, men jeg kan bedre lide designet af KEF højttalerne. Jeg mener ikke der er nogle danske forhandlere, der sælger KEF højttalere, og har kun kunnet finde en enkelt udenlandsk forhandler (der er villig til at sende til DK) af de ovennævnte højttalere fra KEF. Hvis du kender nogle andre forhandlere, der også sælger dem, må du gerne sige til her i tråden..
 
Tak for hjælpen :)
 
/Johnny
 
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 12:28
KEF'erne spiller klasser bedre end Jamo S606 serien.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 12:40
Til top
Johnny2812 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-April-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johnny2812 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 13:02
[QUOTE=Jonas_h]
Forhandler af KEF:
http://ktradio.dk/products.asp?mode=brand_selector&pick=127[/QUOTE]
 
Desværre sælger de ikke IQ-serien.
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

KEF'erne spiller klasser bedre end Jamo S606 serien.

ja he he.



Har selv et sæt Kef Xq 40 som jeg er rigtigt glad for
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 22:20
her er også et godt tilbud på iq7se  http://www.hifi-berlin.com/Online-Shop/HiFi/Stereo-Speakers/Floorstanding-Speakers/KEF-iQ7SE.html det er 3800 incl fragt sættet det er sku billigt
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
FaxeKondi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-April-2012
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FaxeKondi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 13:39
Hvordan fungerer det når man handler i UK eller tyskland, kan der komme ekstra oven i prisen eller er der intet at frygte der?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af FaxeKondi FaxeKondi skrev:

Hvordan fungerer det når man handler i UK eller tyskland, kan der komme ekstra oven i prisen eller er der intet at frygte der?


Kun fragten. Hvis firmaet sælger meget til Danmark, skal de afregne dansk moms og ikke tysk/engelsk. Men det sker vidst sjældent.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 14:33
i eu er der ingen told moms og fragt på dem i tyskland er kun 20 euro Smile 
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu