recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb Western Digital - My Book Live Duo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb Western Digital - My Book Live Duo

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jimjim86 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimjim86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 13:09
Jeg er på ferie nu. Men vender tilbage så snart jeg kommer hjem til computeren
Til top
jimjim86 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimjim86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af Queenyard Queenyard skrev:

Hej Jimjim86

Håber du vil tage dig lidt tid til at hjælpe mig lidt ... Jeg er efterhånden en smule tændt på en investering af WD My Book Live Duo, men har lige et par spørgsmål og jeg kan se du har anskaffet dig "dyret" og er godt tilfreds ...
  1. Støj Niveau ? Jeg har i dag en Linksys Media Hub ... Dennes blæser larmer en del og da den står i stuen sammen med mit tv er dette ikke optimalt. Larmer My Book ??
  2. Fjern adgang .. Jeg kan forstå man kan sætte den op, så man via nettet kan få fjern adgang til sine filer fra en PC. Er det muligt at sætte brugere op, så man f.eks. kan lave biblioteker som f.eks. venner og familie kan tilgå ? Hvis ja har du erfaringer med hvilken hastigheder man kan down og up loade med ved fjern adgang ?
Det var hvad jeg lige havde nu (måske der kommer flere)

Ser frem til dine svar

Per
 
Så jeg tilbage :)
 
Angående støj så har jeg INTET at klage over, kan godt høres når den starter op, men derefter intet - jeg har den selv inde i stuen og er selv skeptisk hvad angår larm fra gearet.
 
Til dit sidste spørgsmål er svaret ja, har selv oprettet en bruger til min kæreste, som kan gøres privat så det kun er den ene person som kan tilgå - ellers kan den også gøres offentlig. Generelt er brugervenligheden og interface MEGET nem at tilgå og uden behov for større kendskab til server osv. (hvilket jeg ikke selv har).
Angående upload og download så går det jo ekstremt hurtigt hvis du på netværket - fjernadgang er noget mere sløvt og afhænger vel sagtens af din upload - formoder jeg?
 
Jeg har selv 10/1 og det tager noget tid at tilgå og åbne billeder via fjernadgang - men formoder at hvis min upload var bedre, så ville det gå noget hurtigere
 
Håber det var svar nok, ellers må du vende tilbage
 
 
//Jimmy
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu