recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad lytter jeg til? App.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad lytter jeg til? App.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad lytter jeg til? App.
    Sendt: 24-April-2012 kl. 14:05
Hej!

Jeg mangler en app jeg kan bruge så jeg kan finde ud af hvad jeg lytter til i f.eks. radioen?
Nogle forslag til en god app?

Det er til iOS.. :)
          
Til top
Scratch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scratch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 14:07
Soundhound er gratis og kan det du efterspørger .
Silence is golden when you can't think of a good answer.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 14:27
Ja den har jeg prøvet, men synes ikke rigtig om den app. Tak for svar :)
Fandt en app der hedder Shazam. Den er tilgengæld fed :)
          
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 14:40
Shazam er en rigtig god app til det. Og er for nylig blevet endnu hurtigere end den var. Fed app, som desværre koster mig mange penge.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 09:15
Der er faktisk en app - tror dog den kun er tilgængelig på US app store - der hedder 'IntoNow' som kan det samme som Shazam, bare med film og tv-serier. Så kan man hurtigt finde ud af hvilket afsnit og sæson af en eller anden serie, man lige har fanget på TV. Thumbs Up
Tape Connection MKII
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Der er faktisk en app - tror dog den kun er tilgængelig på US app store - der hedder 'IntoNow' som kan det samme som Shazam, bare med film og tv-serier. Så kan man hurtigt finde ud af hvilket afsnit og sæson af en eller anden serie, man lige har fanget på TV. Thumbs Up
Shazam er faktisk også begyndt, at kunne finde film og serier.Big smile
De har så for nylig fået en rød udgave, og den kan jeg ikke finde forskel på den, og den gamle udgave som jeg har.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 13:27
Ha ha flemming. Er den dyr fordi du kommer til at købe alle sangene? Wink
          
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Ha ha flemming. Er den dyr fordi du kommer til at købe alle sangene? Wink
Ja netop. Det er tit jeg sidder et eller andet sted, og så kommer der lige en sang. På med shazam, og så bliver den lige købt. Det kunne man jo ikke førhen. Men det er nu fedt nok.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 14:16
Okay, jeg har godt nok lagt mærke til der er et link til iTunes, så man kommer direkte ind og kan købe sangen. Det er en fed detalje :P
          
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu