recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D Briller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D Briller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-April-2012
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D Briller
    Sendt: 29-April-2012 kl. 11:44
Hey Alle!:)

Jeg har næsten besluttet mig for at købe dette TV men... hvad med briller?

http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/Panasonic-42-Plasma-TV-TX-P42UT30Y-2327710.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Jeg har nogle spørgsmål, til det med 3D briller, som jeg ville blive lykkelig for hvis i gad, at tage jer lidt tid til, at svare på!:)

1/
Kan man overhovedet bruge billige passive 3D briller til dette aktive 3D TV eller SKAL man så købe 5 stk. aktive 3D briller til 1 mio. vær for at se 3D en aften med drengene(Her besluttet mig for at købe aktive 3D briller men kun 2 stk. tror jeg)

2/
Hvad for nogle 3D briller kan man få til dette her TV - jeg kan simpelthen ikke finde dem - og i så fald hvor og hvor meget koster de?



Mange tak på forhånd!!:)

Mvh. Ask
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 20:49
nej til passive 3D briller du skal have Aktive...

du skal ha Panasonic 3D briller af typen TY-EW3D2 eller TY-EW3D3    der er nogel bogstaver efter det sidste 3 som afgøre hvilken størrelse det er f.eks. S, M og L

de beste vil jeg mene er TY-EW3D3 som fona har lige nu til 699 kr de er LIGHT WEIGHT på 28 gram
Til top
AG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-April-2012
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 20:53
Okay og mange tak for hjælpen!

Kan man også bruge de samme briller til TX-P42GT30E?:)



A
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 00:32
Oprindeligt skrevet af AG AG skrev:

Okay og mange tak for hjælpen!

Kan man også bruge de samme briller til TX-P42GT30E?:)



A


ja
Til top
AG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-April-2012
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 06:40
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

Oprindeligt skrevet af AG AG skrev:

Okay og mange tak for hjælpen!

Kan man også bruge de samme briller til TX-P42GT30E?:)



A


ja



Okay og mange tak for hjælpen!:)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu