recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 CD kort, men kun 1 receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 CD kort, men kun 1 receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
agm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Maj-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2 CD kort, men kun 1 receiver
    Sendt: 09-Maj-2012 kl. 12:42
Jeg har to canal digital kort (svensk og dansk) men kun 1 receiver. Er der nogen mulighed for at få en dobbelt kortlæser alle anden løsning så jeg ikke skal skifte kort hver gang jeg skifter fra danske til svenske kanaler?
Til top
lassebrandt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Glostrup
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lassebrandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 13:31
Til top
sapi100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sapi100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 13:57

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af agm agm skrev:

Jeg har to canal digital kort (svensk og dansk) men kun 1 receiver. Er der nogen mulighed for at få en dobbelt kortlæser alle anden løsning så jeg ikke skal skifte kort hver gang jeg skifter fra danske til svenske kanaler?
 
Køb en modtager mere. Ikke en af samme slags for at undgå problemer med fjernbetjeningssignalet. Alternativt en modtager med to kortlæsere. Derudover skal du bruge en twinLNB og endnu et antennekabel.
 
Flemming 


Redigeret af fltk - 09-Maj-2012 kl. 14:24
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
agm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Maj-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af sapi100 sapi100 skrev:

http://bmradio.dk/product_info.php?products_id=3662

Kan jeg bare sætte den smargo smartreader i min canal digital receiver og så virker det?
Virker næsten for nemt ;-)
Til top
sapi100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sapi100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af agm agm skrev:

Oprindeligt skrevet af sapi100 sapi100 skrev:

http://bmradio.dk/product_info.php?products_id=3662

Kan jeg bare sætte den smargo smartreader i min canal digital receiver og så virker det?
Virker næsten for nemt ;-)
 
 
Nej,det kan du så ikke,du skal have en rigtig satbox ikke en fra CD.
 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu