recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synkronisere apps fra gammel til ny phone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synkronisere apps fra gammel til ny phone?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Synkronisere apps fra gammel til ny phone?
    Sendt: 10-Maj-2012 kl. 15:29

Ja, er der en smart måde at gøre ovennævnte på, så man ikke skal installere alt forfra?

Har en Xperia Ray nu, og forventer at købe S3 eller Xperia S. 

I Sonys eget medfølgende program kan jeg ikke finde noget brugbart. Den eneste mulighed, jeg kan se, er at kopiere apps til SD-kort og så over til ny tlf, hvilket jo er noget omstændigt og man kan ikke gøre det med alle. Det er vel lige før man kan downloade dem lige så hurtigt...

Jeg håber på, at I kender en smartere måde...


BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 22:38
Det kan du få Google Play til at gøre af sig selv.. De skal bare give den lov til at sykronisere med din Google-konto når du kører opsætningen på din nye telefon.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu