recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilke kabler til fornuftig pris?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvilke kabler til fornuftig pris?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lyhneren Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-August-2011
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyhneren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvilke kabler til fornuftig pris?
    Sendt: 10-Maj-2012 kl. 20:12
Hej. Jeg har et setup af HK 980 og et sæt Cerwin Vega VE-12F
Jeg bruger pt. gamle kabler i form af??? strømledning eller lign.

Jeg har sådan læst mig frem til, at kabler ikke gør den store forskel. Er det muligt at finde 6 meter kabel til under 200 kroner, eller skal jeg virkelig til at spytte en masse efter det?

Fandt noget profigold. Noget der dur? :)
Ellers har de også supra ledning

Hvad siger i?? er jeg på rette spor?

På forhånd takker :D
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 20:21
Du skal bruge mindst 20.000 kroner for et højttalerkabel, mindre kan ikke gøre det (sarkasme kan være anvendt)

Strømledning er fint, ellers en rulle hos harald nyborg - som foreslået i de tusindvis af lign. tråde hvis du brugte søgefunktionen.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 20:21
Gå i Harald Nyborg og køb nogle kabler af en fornuftig tykkelse (ala 2x2.5 mm^2) så er du langt i forhold til tynde almindelige lednings kabler.

/ask
Til top
Lyhneren Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-August-2011
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyhneren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 20:34
taktak for svarene, jeg tager et smut i harald :)
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 22:41
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu