recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - apple tv2 problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

apple tv2 problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
michael mabill Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael mabill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: apple tv2 problemer
    Sendt: 12-Maj-2012 kl. 17:00
Hejsa
jeg har en apple tv2 og er kommet til at opdatere den til det nye software og har så downgradet den til 4.2.2 og nu kan jeg ikke tænde den eller gendanne den i itunes den blinker bare hurtigt i den lille diode er der ikke nogen der kan hjælpe mig Smile
Til top
michael mabill Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael mabill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 12:51
Er der virkelig ikke nogner lige kan hjælpe???
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 12:55
prøv inde på macnyt.dk
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 14:13
Prøv at holde menu og Down samtidig og lav en reset af atv2. Ellers tage strømmen i 5 sekunder og se om ikke det hjælper.
Til top
michael mabill Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael mabill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 15:49
takker det hjalp at holde menu og down nede nu gendanTonguener den
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu