recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nokia Lumia 800 eller 900???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nokia Lumia 800 eller 900???

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 15:12
Aaaah - ok, på den måde. Tja - hvem ved når man først kommer til at bruge telefonen..... Wink Nu skal jeg jo først lige have den plus at jeg lige idag har bestilt at flytte mit mobilnummer fra M1 til Lebara. Lad os sige at jeg sender 100 sms om måneden - det er 10 kr. hos Lebara. Plus lidt andet. Men hos M1 er min regning som regel på omkring 100,- om måneden og jeg har endda "fri 50". Men jeg tror også nok at det er fordi der er et regningsgebyr på 50 kr fordi jeg ikke betaler via pbs.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2012 kl. 14:53
Ingen spørgsmål i 10 dage!?! ;-)
Det virker bare, det der Windows Phone! :-)
/zemo/
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2012 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Ingen spørgsmål i 10 dage!?! ;-)
Det virker bare, det der Windows Phone! :-)
 
Hahahahahaha - jeg har faktisk ikke taget telefonen i brug endnu, da jeg gerne vil flytte mit nummer over til Lebara. Købte den hos Call Me og tænkte ikke på at forsøge at få mit nummer flyttet til Call Me og så kunne jeg efter 6 måneder flytte til Lebara....
 
Jeg har dog haft den med på weekend tur her i weekenden for at prøve den lidt med simkortet fra Call Me - men mere om det en anden gang, så hold øje med dette underforum.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 08:25
Hej Thorvald. Få dog skiftet det nummer over til Callme. Det er da helt skørt ikke at bruge det abonnement du betaler for ;-). Er det M1 du har? Callme kan få det flyttet over fra dag til dag. Husk IKKE at opsige abonnementet hos M1, så forsvinder dit nummer.
/zemo/
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 09:15
Det er ligemeget - jeg er ved at få flyttet det over til Lebara, pr. 1. juli. Ja, det var lidt uigennemtænkt ikke at flytte nummeret til Call Me først. Men det var fordi på det tidspunkt, troede jeg ikke at jeg kunne flytte nummeret over til et hvilket som helst mobilselskab, på baggrund af tidligere erfaringer. Men jeg kan forstå at nummerflytning nu er "givet fri".
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu