recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nye forslag til streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nye forslag til streaming

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nye forslag til streaming
    Sendt: 03-Juni-2012 kl. 11:31
hej
jeg har nogle problemmer med min Tvix M-6500a med harddisk. den ville ikke afsplille iso, mpg, filer og det den selv har optaget via sin tuner. den skulle være opdate i firmware. og jeg har også gendane til fabrik inst. den genstart være gang jeg ville køre nogle af filer. er ved at være godt træt af den. den skulle jo kunne afspille mange file formatter.
 
anlæg en gammel beomaster 3500 med cd og båndtager. der har jeg tilslutte Apple airplay Expresse købet for 1,5 mrd siden det virker uden problemmer af spillle musike fra min iphone 4s. så kan jeg høre musike i hele huset over masterlink.
 
tv. beovission 7/32 uden hdmi sikt. med dvd i. der har jeg sat tvis boxen til i dvi skikket.
højtal center beolab 7-4 og font beolab 4000 bag beolab 4 og sub beolab 2.
og har tv i via tag ant. har kun tv2 som jeg betal for. plus de fast gratis kanal.
 
det jeg gå og tænkt på er at jeg ville købe apple tv 3 og med tiden en nas som der skal stå i kælden. hvor der godt tørt mere (brænd sikker). når den skal bruges som bakup. også.
jeg ville godt kunne optage på den mulighed også.
 
trådløs net værk er D-link dir-615.
der er også trukken kabler rundt i huset til de flest rum.
 
jeg håber at i har nogle forslag.
 
mvh michaelSmile


Redigeret af michael79 - 03-Juni-2012 kl. 12:40
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu