recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3+ i mærkeligt billedformat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3+ i mærkeligt billedformat

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3+ i mærkeligt billedformat
    Sendt: 04-Juni-2012 kl. 10:14
Ved ikke, om der er andre her, der er berørte af problemet, men vi har p.t. problemer med 3+ på Stofas analoge net her i Århus. Man ser kun halvdelen af billedet i højden, men denne halvdel er til gengæld strakt, så den fylder hele skærmen. Ved ikke helt, hvor længe det har stået på, men det var der, såvidt jeg ved, ikke i aftes. Jeg bemærkede det omkr. kl. 8:30 i morges (er hjemme i dag).

Det har vist sig at være sværere end som så at fortælle Stofa om problemet. Prøvede at ringe til dem, men på deres kontaktnummer 88 30 30 20 kan jeg kun få hjælp til Stofanet og Zaptor. Prøvede så hovednummeret 88 13 18 18, hvor jeg tidligere har haft meget mere held end at kontakte Stofa i Århus. Det har man nu også fået ødelagt. Så prøvede jeg Stofas chat, og her kom jeg sør'me igennem og fik lagt en note om problemet hos en fra kundeservice. Havde nu hellere snakket med en tekniker.

Det er nu ved at være en time siden, men der er ikke sket noget. Bliver spændende om og i så fald hvornår der bliver gjort noget. Ellers kan jeg vist godt vinke farvel til de programmer jeg skulle se på kanalen i dag.

EDIT: Nu her ca. kl. 12:15 kom jeg igennem på telefonen. Ikke overraskende var der ikke lagt besked til teknikkerne. Det lykkedes mig at komme til at snakke med en teknikker og efter jeg (endnu engang) forklarede, at problemet var på det analoge signal, så kunne han heldigvis bekræfte problemet. Og just her for et minut siden blev problemet rettet. Hvorfor skal det gøres så besværligt...

Nå, men jeg er da glad for, at kanalen kan ses igen. :)


Redigeret af azrael - 04-Juni-2012 kl. 12:32
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu