recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cisco Aironet 1142
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cisco Aironet 1142

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Cisco Aironet 1142
    Sendt: 05-Juni-2012 kl. 22:33
Hej,

Nogen som ved hvor nem et Aironet 1142 er at sætte op til WPA2 vis det grafiske interface ?

Har googlet og googlet men syntes kun jeg kan finde noget via telnet og kommandoer.

Hvor nem er et aironet 1142 at sætte op kontra et "alm" AP. ?

Pft.

Mvh. Torben
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

Hej,

Nogen som ved hvor nem et Aironet 1142 er at sætte op til WPA2 vis det grafiske interface ?

Har googlet og googlet men syntes kun jeg kan finde noget via telnet og kommandoer.

Hvor nem er et aironet 1142 at sætte op kontra et "alm" AP. ?

Pft.

Mvh. Torben

Det er godt nok en gammel dame du har fundet der. Jeps, telnet og kommandoer. De tidlige modeller havde Aironets eget system, de fik senere Cisco's IOS. Den kan formodentligt max køre G, så det er nok nemmest at kassere den som elektronik-skrot og købe en ny.

J
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 17:32
Hej,

Tak for svaret. Det er en ny model - kan både køre 2,4 GHz og 5GHz.

Link -> http://www.cisco.com/en/US/prod/collateral/wireless/ps5678/ps10092/datasheet_c78-502793.html

Den understøtter N :-)

Mvh. Torben
Til top
Markh Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Markh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2012 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

Hej,

Nogen som ved hvor nem et Aironet 1142 er at sætte op til WPA2 vis det grafiske interface ?

Har googlet og googlet men syntes kun jeg kan finde noget via telnet og kommandoer.

Hvor nem er et aironet 1142 at sætte op kontra et "alm" AP. ?

Pft.

Mvh. Torben

I min verden er det ganske nemt at sætte op - men nu arbejder jeg også med den slags ting til daglig. Jeg kører med 1142N, og det virker fortræffeligt. Smile

Drop en PM, hvis du vil have et eksempel på en konfiguration.

/Mark
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu