recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sorte sidebjælker på Pioneer 5090H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sorte sidebjælker på Pioneer 5090H

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
8sen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8sen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sorte sidebjælker på Pioneer 5090H
    Sendt: 06-Juni-2012 kl. 23:11
Jeg håber, at her er en barmhjertig sjæl - der modsat undertegnede - kan huske, hvordan jeg får  4:3 sidebjælkerne på mit 5090H sorte i stedet for grå!?? Confused

Mvh Jan O
Til top
8sen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8sen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2012 kl. 00:07
Ups! Fejl 40 ... Slet lige denne tråd igen.   Embarrassed
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 12:56
Fandt du da ud af det? Ellers hedder det nok ligesom på Panasonic "sidegardiner". Disse kan ændres i flere trin op/ned og slås fra. De er kun tilgængelige på tv'ets egen tuner, ikke indgangene. Smile
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
8sen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8sen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 09:20
Det var opsætningen i kilden den var gal med! Men tak anyway ...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu