recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samling af udgange i minijack-stik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samling af udgange i minijack-stik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhauerslev Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2007
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhauerslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samling af udgange i minijack-stik
    Sendt: 22-Juni-2012 kl. 20:26
Hej

Ja, jeg ved godt at overskriften er rodet, men jeg forstår mig ikke så godt på lyd, så ved ikke hvordan det skulle skrives.

Jeg er ved at lave håndfri i min bil, og vil have lyden gennem min aux-indgang. Fra det håndfrie sæt er der følgende udgange: R+, R-, L+, L-

Hvordan skal disse samles i et minijack-stik? Jeg har en ide om at R+ og L+ går til henholdsvis højre og venstre, mens R- og L- samles i jordforbindelsen. Er dette rigtigt forstået?


Forresten - er der nogen her der har prøvet at klippe et iphone-kabel over, for derefter at samle det igen(med succes)? Har nemlig et problem med et kabel der skal igennem et 8 mm hul. :/

Jeg håber i kan hjælpe!
jhauerslev
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu