recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana GT30 mere følsom  rentation ?? + linebleed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pana GT30 mere følsom rentation ?? + linebleed

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pana GT30 mere følsom rentation ?? + linebleed
    Sendt: 26-Juni-2012 kl. 20:00
hej har haft mit 50" GT30 ca. 1-2 mdr nu og er meget glad for den...

i starten oplevede jeg lidt Linebleed, dog ingen dirty screen osv. som jeg var plaget af på LG


men nu her et stykke tid efter synes jeg den er BLEVET MEGET FØLSOM overfor Rentation.. der skal ingen ting til for at jeg f.eks. kan læse tekst der har stået der måske 1 min dog går det væk efter ca. 10 min..

anden ting jeg var meget glad for at have sluppet for var Dirty screen eller lodrette og vandrette agtige linjer ved panorering sidelæns og op/ned...

Dog er jeg begyndt at opleve det fænomen, altså linjer der både ved HD og SD kvalitet matriale der kommer under panorering, det sjove er jeg synes ikke altid det er der ?? (det er ikke burn-in eller Rentation..

Nogen der har en ide om hvad der kan påvirke mit tv.. ??

de linjer kan det skyldes andet ??

Jeg har TV-signal fra BOXER.

Boxee Box som kører via HDMI igennem min Denon-avr1908 reciver

playstation 3 også igennem Denon AVR1908 reciver..

Mit TV er væg monteret KUN 3 cm fra vægen, har det nogen betydning, der står jo mindst 7 cm i manualen..

håber nogen kan hjælpe, det driver mig til vandvid :D 

mit gamle phillips tv 47" 7606 havde også problemer med striber ved panorering dog meget meget mere voldsomt og umuligt ikke at se, panaen er noget bedre men der er lidt...

det underlige er dem der købte mit phillips, da jeg monterede den for dem kunne jeg ikke længere se de striber osv..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu