recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD t blueray film og Tekster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD t blueray film og Tekster

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
julemanden65 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Juni-2012
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér julemanden65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD t blueray film og Tekster
    Sendt: 26-Juni-2012 kl. 21:19
Hej
 
jeg behøver hjælp inden jeg mister alt mit hår
 
jeg har en WD tv live player , når jeg afspiller blueray mkv film og finder sub dertil og afspiller den i wd
filmen starter fint jubii , men så kommer det :-( men ingen tekster på . kan afspille dem på pc med tekster
 
jeg har læst her og der, man skal evt omkode, det er stort arbejde tror jeg og jeg har mange film med mkv 264 ,der vil være meget arbejde
 
hvor finder man film med tekster inde i film og osv , hvilke format skal jeg se efter ? jeg har nogle mkv med tekster som godt kan afspile
 
jeg har givet mine film og srt samme navn ! men vil ikke spille i WD tv
 
skal jeg gå ud og købe boxxe ??
 
jeg kan godt få fat på min pc via wd , men kan ikke få tekster på der
 
skal jeg starte film på pc? hvor man streamer til wd med tekster på pc program , kan man det?
 
er der nogle løsninger??
 
 
håber på hjælp
Til top
bwana Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bwana Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 08:09
Hej.

Det er vigtigt at du tilgår mkv filerne med "Network Share" istedet for "Media Server". Af uransagelige årsager virker MKV og SRT subtitles ikke når man benytter Media Server.
Der er opskrift her på hvordan man laver en network share på sin PC:
http://www.avsforum.com/t/1194088/wdtv-live-windows7-x32-x64-how-to-share-your-files-tutorial
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu