recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - UD med VIASAT kanaler fra Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UD med VIASAT kanaler fra Yousee

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gearløs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: UD med VIASAT kanaler fra Yousee
    Sendt: 27-Juni-2012 kl. 19:05
.
NU kan det være nok - Grove prisstigniger på VIASA's kanaler TV3, TV3+

NU må Yousee SIMPELT hen stritte VIASAT ud af grundpakken og lade dem være valgfrie.

Jeg referer til Berlingske's artikel d.d. med overskriften: Viasat sparker "en højder" på kanalpriserne

Viasat sætter fra 1. september priserne i vejret på TV3, TV3+ og TV3 Puls, der viser de helt store fodboldkampe. Bare for TV3 bliver prisen 25,99 kroner om måneden foruden moms. For TV3+ og TV3 Puls skal man betale henholdsvis 27,31 og 7,82 kroner.

link til artikel: http://www.business.dk/media/viasat-...-kanalpriserne

Jeg (og sikker mange andre) er pisse træt af, at skulle betale for den kanal (undskyld sproget) som  helt urimeligt har haft held til at møve sig ind i grundpakken.

HVAD laver den kanal i grundpakken ?? Den er sikkert den allerdyreste kanal her.

Grundpakken skal være en billig og basal pakke - ellers kald den dog for profit-pakken, tvangs-pakken eller korruptions-pakken (aftale under bordet).

Vi gider ikke at betale for andres SPORTS kanal med mellemliggende reality shows og andre kedelige genudsendelser som fyld...

DET ER UTROLIGT AT VI I DET 21-tyvende århundrede ikke kan vælge frit....

OPDATERING 28 Juli 2012


Mit efterfølgende indlæg om samme emne/titel  (II) burde afslutte denne tråd.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112717&title=ud-med-viasat-kanaler-fra-yousee-ii




Redigeret af gearløs - 28-Juni-2012 kl. 14:25
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 20:28
Du kan sagtens vælge frit imellem yousee eller ingenting.

VIASAT spiller med musklerne fordi de kan og vil tjene de penge de kan - hverken mere eller mindre.
Yousee ved at de fleste kunder vil have det i grundpakken (vil jeg selv...).

Men du kan jo få eks. hometrio som er endnu dyrere end grundpakken hos yousee eller sætte en (måske ulovlig) antenne/parabol op og modtage boxer/canal digital.

Jeg havde valget imellem hometrio eller yousee - mit valg var nemt fordi jeg GERNE vil have TV3 og det var billigst hos yousee.....

Brok for broks skyld virker sjældent.
Til top
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gearløs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 03:43
Oprindeligt skrevet af Raum Raum skrev:

Du kan sagtens vælge frit imellem yousee eller ingenting.

VIASAT spiller med musklerne fordi de kan og vil tjene de penge de kan - hverken mere eller mindre.
Yousee ved at de fleste kunder vil have det i grundpakken (vil jeg selv...).

Men du kan jo få eks. hometrio som er endnu dyrere end grundpakken hos yousee eller sætte en (måske ulovlig) antenne/parabol op og modtage boxer/canal digital.

Jeg havde valget imellem hometrio eller yousee - mit valg var nemt fordi jeg GERNE vil have TV3 og det var billigst hos yousee.....

Brok for broks skyld virker sjældent.


Jeg gider ikke at betale for, at du kan siddde og se dyre sports udsendelser - er det så svært at forstå ?


Redigeret af gearløs - 28-Juni-2012 kl. 03:44
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 12:30
SÅ må du jo fravælge pakken og finde en anden løsning - er det så svært at forstå?


Jeg ser ikke sport, men jeg nyder en god gang robinson og krimi-serier og det vil jeg gerne betale for i en pakke hvor andre så kan se sport........

Som sagt - du kan bare vælge noget andet. MIn påstand er at det bliver dyrere end nu, men overbevis mig gerne?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af gearløs gearløs skrev:



Jeg gider ikke at betale for, at du kan siddde og se dyre sports udsendelser - er det så svært at forstå ?


Og en anden gider ikke at betale for, at moster Oda skal se DK4 - Men så må man jo vælge det fra, der skal være noget for enhver.

Sådan er det også i samfudnet generelt - Jeg gider ikke betale for, at alkoholiker Bjarne skal på sygehuset, og jeg gider ikke at ligge en jante til arbejdsløse Anne eller folkeskolerne. Jeg ser nemlig helst, at hele verden indrettes efter hvad JEG vil have. Er det så svært at forstå?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af gearløs gearløs skrev:


Jeg gider ikke at betale for, at du kan siddde og se dyre sports udsendelser - er det så svært at forstå ?


Hvornår har der egentlig sidst været en sportsudsendelse på TV3? Synes da kun at jeg kan huske en enkelt landskamp eller 2.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af gearløs gearløs skrev:


Grundpakken skal være en billig og basal pakke - ellers kald den dog for profit-pakken, tvangs-pakken eller korruptions-pakken (aftale under bordet).

Vi gider ikke at betale for andres SPORTS kanal med mellemliggende reality shows og andre kedelige genudsendelser som fyld...

Det er grundpakken også. Der er kun én Viasat kanal i den. ikke TV3+ og TV3 Puls.

Både Yousee og Stofa har TV2, TV3, DK4 og Kanal 5 i grundpakken, fordi det store flertal af kunder vil se de 4 kanaler. 

Du skulle se hvor meget ballade der blev, hvis man piller TV2 og TV3 ud af grundpakken.


Venlig hilsen
KB
Til top
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gearløs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 14:21

Mit efterfølgende indlæg om samme emne/titel  (II) burde afslutte denne tråd.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112717&title=ud-med-viasat-kanaler-fra-yousee-ii

Redigeret af gearløs - 28-Juni-2012 kl. 14:24
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu