recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surroundreceiver a la Marantz SR7005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surroundreceiver a la Marantz SR7005

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 07:11
@Mads. Pioneeren den er da pæn nok ikk ?
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 11:16
Gad vide hvorfor mit svar til Mads A er fjernet. Han spurgte om prisen på min Pioneer SC-LX reciever. Og jeg svarede med et link. Hvis det er linket der er problemet, kan jeg da godt skrive prisen: 4999 kr for en nærmest ny reciever.
 
Og hvorfor er McNiclas 2 salgsindlæg her stadig med kæmpe fede typer?
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Gad vide hvorfor mit svar til Mads A er fjernet. Han spurgte om prisen på min Pioneer SC-LX reciever. Og jeg svarede med et link. Hvis det er linket der er problemet, kan jeg da godt skrive prisen: 4999 kr for en nærmest ny reciever.
 
Og hvorfor er McNiclas 2 salgsindlæg her stadig med kæmpe fede typer?

Det jo bare min "Underskrift" der er til at få øje påWink
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 11:27
Det var nu mere at Moderator fjerner en henvisning til en salgstråd, og så ser gennem fingre med
 
"bare min underskrift"


Redigeret af Kampus - 08-Juli-2012 kl. 11:27
Til top
Mads A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 16:02
Ingen tvivl om at Pioneer'en er super lækker, men syns stadig at Marantz'en ser mere lækker og "ond" ud... :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 16:31
Det er spørgsmålet om ikke Pioneer'en er "mest ond" når det kommer til stykket. Jeg vil nærmest sammenligne den med en Ferrari - et elegant ydre med rigtig mange muskler under motorhjelmen Wink
Til top
Mads A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 16:42
I den sammenligning - må jeg så indse, at jeg er mere Lamborghini typen Wink   Men syns bestemt at Pioneer'en er et super alternativ, men har sgu set mig mest lun på Marantz'en - primært pga design :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 16:55
Jamen dog! Lamborghini er det ikke dem der hele tiden går i stykker TongueLOL
Til top
Mads A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 16:57
Hehe... Tror nu at de begge er ret bekostelige at drifte ;)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af Mads A Mads A skrev:

Hehe... Tror nu at de begge er ret bekostelige at drifte ;)
Ja det har du sikkert helt ret i LOL
Men Pio'en er driftsikkerheden selv Tongue

Redigeret af Kampus - 08-Juli-2012 kl. 16:58
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det var nu mere at Moderator fjerner en henvisning til en salgstråd, og så ser gennem fingre med
 
"bare min underskrift"

Du skal da ikke være så sur- du har jo fået fjernet mit indlæg i din egen salgstråd som påpeger at Hother's/dit forslag om "bare" at bruge en afspiller med 2 HDMI eller bruge en splitter er løsningen på en 3D-inkompatibel receiver ikke er særlig brugbart når man har flere 3D kompatible devices man vil have sat til sin receiver/tv/projektor.. 

Det er ærlig information for potentielle købere, men det må man ikke skrive i en salgstråd.. 



Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Mads A Mads A skrev:

Hehe... Tror nu at de begge er ret bekostelige at drifte ;)
Ja det har du sikkert helt ret i LOL
Men Pio'en er driftsikkerheden selv Tongue

Hvis man sammenligner Pio med Ferrari, så ville jeg næppe have sådan en stående i sit hus.. sådan en ny 458 kan godt blive temmelig varm:

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu