recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - I praksis, hvordan downloade kontakter fra live.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

I praksis, hvordan downloade kontakter fra live.dk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: I praksis, hvordan downloade kontakter fra live.dk
    Sendt: 02-Juli-2012 kl. 19:25
Hej.
 
Jeg har oprettet en live.com e-mail konto, udelukkende med det formål at skrive min telefonbog ind der som kontakter og så downloade dette til min Nokia Lumia 900. Men hvordan downloader man i praksis kontakter fra live.com mailkonto til Nokia Lumia 900??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 06:51
Hej igen. Smile
Ok - det er da lidt sejt - når jeg skriver kontakter på hotmail e-mail kontoen, opdateres de på telefonen - uden at jeg behøver at gøre noget. Det er da ret smart. Selvfølgelig skal WiFi være tændt - men det er vel også det? Men hvordan ved telefonen at den skal hente kontakterne fra lige præcis den hotmail konto? Hvad så hvis man logger ind på en anden hotmail konto, bare for eksempel?
 
Den anden vej rundt - fra mobil til en hotmail konto - går det også lige så automatisk, eller skal man gøre noget aktivt her?
 
Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 07:52
Velkommen til "cloud" funktionalitet.

Ting sker automatisk, man skal ikke gå rundt og huske at synke med kabel osv, eller flytte kontakter ud på sim kort osv.

Husk du kan gøre det samme med kalenderen, musik, almindelige filer, billeder osv.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ok - det er da lidt sejt - når jeg skriver kontakter på hotmail e-mail kontoen, opdateres de på telefonen - uden at jeg behøver at gøre noget. Det er da ret smart.


Jeps, nu ved du så også grunden til den korte batterilevetid.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 15:19
Helt korrekt det koster strøm, kan dog sættes så den kun synker når man går ind i appen.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ok - det er da lidt sejt - når jeg skriver kontakter på hotmail e-mail kontoen, opdateres de på telefonen - uden at jeg behøver at gøre noget. Det er da ret smart.


Jeps, nu ved du så også grunden til den korte batterilevetid.....

Klaus
 
Det er vist ikke så galt. Lad mig se hvor ofte jeg skal oplade den, så vender jeg tilbage.  ;-)
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu