recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilbud: Squeezebox ny i Elgiganten 999,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilbud: Squeezebox ny i Elgiganten 999,-

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilbud: Squeezebox ny i Elgiganten 999,-
    Sendt: 06-Juli-2012 kl. 17:37
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 19:52
har nu ofte været til den pris
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 21:05
Af nysgerrighed, er den noget værd uden en nas med musik på?
Til top
HH2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-December-2009
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HH2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Af nysgerrighed, er den noget værd uden en nas med musik på?
 
Hej
 
jeg har ikke ikke nogen nas, men jeg har en PC der kører mediecenter.
Der er tænt eller i dvale så den kan vågne over lan.
Jeg han min og kærstens musik til at ligge på den pc og den kører server for Squeezeboksen
 
Jeg er glad for min Squeezebox til at høre radio, podcast og vores musik samling på i køkkenet...
 
Henrik
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 22:34
Tjah, det er vel en vurderingssag... Hvis man ikke så tit hører musik, kan man vel godt køre med HH2's løsning... Den kan godt køre netradio uden en tændt pc eller NAS. Men min nas kører alligevel altid sååhh...
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 22:43
duet er ikke særligt god. jeg havde masser af bugs, netudfald og langsom browsing. derudover er lydkvalitetens ikke så god. fjernbetjeningen er lygegyldig da smartphone appen er bedre.

vil hellere gå efter en touch eller en brugt classic v3
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 12:56
Mener at hovedparten af de bugs der var det første års tid er luget ud og boksen egentlig kører ganske udemærket nu. Mht lydkvaliteten skal man overveje, hvilket setup man har mht forstærker, DAC og højttalere da de stumper alligevel skal være af en vis kvalitet inden forskellen i lydkvalitet mellem eks. Classic og Duet afsløres.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 13:04
Tak for jeres svar. :)
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 15:09
Ja, jeg har kørt med en duet gennem det sidste års tid med nyeste opdateringer, og her fungerer det altså ret godt uden problemer med at finde noget eller ventetid via fjernbetjeningen.

/ask
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu