recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: NY MacBook Pro 2012, 15.4"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: NY MacBook Pro 2012, 15.4"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: NY MacBook Pro 2012, 15.4"
    Sendt: 11-Juli-2012 kl. 10:18
Hej alle sammen,
Grundet en forsikrings sag er min gamle macbook pro som gik i stykker for noget tid siden, ombyttet.
Der er tale om den nye MacBook Pro 15.4" med i7. Læs mere om produktet her: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/MACBPMD103DKA/apple-macbook-pro-15-4-md103
Jeg har endnu ikke modtaget min bærbar, så der er stadig 2års reklamationsret. Der er også mulighed for at tilkøbe ekstra forsikring igennem Elgiganten.

Bærbaren sælges da jeg ikke længere har brug for en så kraftig maskine da jeg har stationær og en lille Ultrabook.

Buddet for den starter på kr. 12.000,- og auktionen kører til søndag aften.
Forbeholder mig rettigheden til at droppe salget ønsket minimums pris ikke opnås.
Bærbaren skal afhentes og betales kontant. Jeg bor i Taastrup, men befinder mig ofte i København og Køge området.
Skriv endelig tilbage hvis man har spørgsmål.
Happy bidding all!
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2012 kl. 10:56
Bump it to the top!
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 10:41
Ingen interesseret i denne monstermaskine :) ?

Der er budt 12.000kr fra andet site. 

Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 23:28
Snart ved at være sidste kald for denne pragtfulde maskine :) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu