recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatere Flash Player på mobilen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opdatere Flash Player på mobilen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opdatere Flash Player på mobilen
    Sendt: 22-Juli-2012 kl. 20:53
Jeg vil gerne have opdateret Flash Player på min Sony Ericsson Xperia Arc til den nyeste version inden den 15. august hvor der bliver lukket for Flash Player på mobile enheder.
Jeg er dog på helt bar bund, så hvordan gør jeg det, og skal den nuværende version afinstalleres først?
 
Flemming


Redigeret af fltk - 22-Juli-2012 kl. 20:53
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 20:55
google play eller andorid market
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af thcleaner thcleaner skrev:

google play eller andorid market
 
Ved godt den ligger på Google Play, men hvad gør jeg så? Der står jeg skal logge ind, hvor får jeg kodeord fra til det?
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 21:33
Det mest logiske er vel om du har en konto?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Det mest logiske er vel om du har en konto?
 
Og hvordan får jeg sådan en? Jeg kan ikke se nogen mulighed for at oprette den på deres hjemmeside.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 10:12

Du kan oprette en konto via din PC eller på din telefon.
Her er via PC:




Du skal også logge ind i google play (kan hedde android market hvis din mobil ikke endnu er opdatere, når du er logget ind, så opdatere den selv på et tidspunkt (spørger om lov først)) på din mobil med din nye konto.

Det smarte er nu at din mobil og din konto bliver knyttet sammen, så når du er logget ind på telefon og pc, så kan du finde programmer på din pc og sende dem til din mobil.


Redigeret af Notfast - 23-Juli-2012 kl. 10:20
.....
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 19:34
Jeg har nu oprettet en konto, men det ser ud som om jeg mangler en app på mobilen som hedder Google Play Butik, som er nødvendig for at jeg kan installere Flash Player. Hvordan får jeg den?
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 09:27
Helt ærligt - har du overvejet at læse brugsanvisningen?
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 09:31
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Helt ærligt - har du overvejet at læse brugsanvisningen?
 
Ja, det har jeg selvfølgelig, men det er sgu ikke nemt, når de ikoner der henvises til ikke findes på displayet.
Desuden er det min første smartphone, og det er og bliver ikke mit stærke feltConfused
 
Flemming
 
 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 11:05
Mulig løsning: 

Instructions to download the Google Play app
Go to Settings > Applications > Manage Applications > Market. Then hit ‘Clear cache’. Now try and launch the Android Market, it should ask you to re-accept the new terms and conditions and following that it will download the new Play Shop.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 16:05
Så er jeg kommet ind i Google Play Butik. Her står, at Flash Player version 11 allerede er installeret, men når jeg går ind i programmer står der version 10.3
 
Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu