recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan vil du sætte min stue op?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan vil du sætte min stue op?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 15:09
Tak for dit forslag men dur heller ikke da sofaen er 307 cm og vil ikke se så smart ud med den ene front lige i åbningen da de ikke er ligefrem små :)
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 15:26
Så må du igang med en ombygning af stuen, det er jo fordelen ved at blive husejer, så bestemmer man selv Wink

Med mindre man skal kante sig forbi dine fronthøjttalere i åbningen ind til stuen, så kunne man jo stille en potteplante bag ved den for at skjule den lidt.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 11:09
Hehe jaaa men det tror jeg ikke vi giver os ud i :) Vi må prøve os lidt frem :) Mange tak for jeres input indtil videre.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu