recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nokia Lumia 900/sms
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nokia Lumia 900/sms

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mormstortm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juli-2012
Sted: viborg, danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mormstortm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nokia Lumia 900/sms
    Sendt: 29-Juli-2012 kl. 15:55
Jeg har fået en Nokia Lumia 900. Kan kan indstille den til at komme med en besked visning på skærmen når telefonen er låst. Altså så jeg ikke skal trykke på telefonen for at se om jeg har fået en besked. det er rigtig træls.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 20:14
Jeg er meget enig. Der mangler en form for  isning af at der har været aktivitet på telefonen. Enten det så er nogen der har ringet eller sms'et. Der kan jo godt gå lang tid før man opdager det ellers. Hvis ikke man aktivt lukker telefonen op med jævne mellemrum.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 20:46
Det er i givet fald en vigtig mangel. Det er jo ikke altid signalet for besked høres, og så skal det stå på lås-op skærmen, hvilket det gør på iPhone. Her står der også "ubesvaret opkald", hvis du ikke får taget tlf
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 23:09
Enig, der mangler en form for indikation. Min ældgamle (men gode) e71'er blinkede hurtigt med lyset i OK tasten når der var nyheder. Også selv om skærmen var slukket. Det var en lækker feature som Nokia ganske givet let kunne genindføre ved at lade windowsflaget blinke på samme måde.
 
BS
Til top
Porkyhead Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2010
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Porkyhead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af mormstortm mormstortm skrev:

Jeg har fået en Nokia Lumia 900. Kan kan indstille den til at komme med en besked visning på skærmen når telefonen er låst. Altså så jeg ikke skal trykke på telefonen for at se om jeg har fået en besked. det er rigtig træls.

Hvad mener du med en beskedvisning på skærmen? Det du savner måske mere en diode eller knap der kunne lyse, hvis der fx er ny besked?

Når man får en besked tænder skærmen og beskeden vises i toppen af skærmen midlertidigt og vises efterfølgende på låsskærmen - samme princip som iOS.


Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 09:35
Og nederst i lockscreen er er der ikoner der bliver vist. Om der er ubesvaret opkald, sms eller mail, så hvad er problemet?
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 16:35
Det ville jo være smart hvis en diode lyste, så man ikke fysisk skal kontrollere telefonen, om man har misset noget.
Er meget glad for den funktion på min Galaxy S III. Man kan endda vælge farve, så missede sms/opkald fra bestemte personer, har egen farve :-)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 20:17
Der er ikke mange telefoner der kan det. Jeg finder det forstyrrende med lyset.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 20:50
Hvor doven er vi efterhånden ved at blive, at vi ikke orker at løfte telefonen, og trykke på en knap, for at se efter eventuelle beskeder/opkald?
 
Jo, min SonyEricsson Android telefon havde også en blinkende diode, når der var missede opkald, eller beskeder. Men jeg kan nu sagtens leve uden.
 
M.v.h.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 20:53
Der er rigtigt mange telefoner der kan det og det er skide smart. Til dem der ikke vil bruge det, kan det slås fra.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 21:52
Det gjorde jeg osse
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu