recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt, må slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt, må slettes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asklepios Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt, må slettes
    Sendt: 01-August-2012 kl. 18:30
Solgt
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asklepios Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 12:30
Tak, jeg har set tråden, den er ret vild... ;-)
Men jeg skal bruge et par til min iPhone, så der skal være mikrofon osv. Med. Og dem har han vidst ik testet så mange af...!?
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-September-2011
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 14:12
Hvis du skal på jagt så tjek dette link http://www.head-fi.org/t/478568/multi-iem-review-247-iems-compared-ultimate-ears-superfi-5-pro-superfi-5-eb-added-07-23-12

Han har testet ALT for mange IEM's. Købte selv et par Vsonic GR06 efter at have tjekket guiden, og efter lidt tilvænning til over the ear IEM's så er de super behagelige at have på, og lyder rigtig godt.
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asklepios Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 14:02
Tjaeh... Altså, jeg syntes Beyer'ne er bedre på nogle områder. B&Os lydkvalitet er bedre, men det er ikke meget. Tilgengæld er komforten ikke særlig god, jeg får ondt over ørerne, hvor bøjlen sidder + der er svært at få selve ear-piece'et til at sidde ordenligt... Men det går når man kun har dem på 2-3 timer om dagen.
Men ville gerne finde nogle in-ear hvor bærekomforten er bedre, jagten er gået ind... Wink
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:42
Lyder til at jeg alligevel skulle have taget en lytter af Earsettet inden.
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asklepios Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:22
De spiller nemlig rigtig godt Smile
Jeg har købt B&O's Earset, og så skal jeg have prøvet Focals Spirit One samt Philips Fidelio L1 - det er full size bøffer, men men kontrol for iPhone.
 
Og har købt lidt vildt ind hvad hovedtelefoner angår, så må hellere sælge lidt ud Embarrassed
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 12:37
De spiller bare godt. Hvad har du opgraderet til?
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asklepios Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 01:10
Kære Alle,
Grundet opgradering, sælges mine iPhone hovedtelefoner fra Beyerdynamic. Men de viker også ganske glimrende med HTC, black berry m.fl. Wink 
De har en super lydkvalitet, og er uden volumenkontrol for at opnå maximal lyd. Men de er med kontrol så de kan styre frem, tilbage og tage opkald mv.
De er i mint. cond. Og der medfølger ekstra plus fra Comply med wax guard. De lyder faktisk så godt, at de vandt What Hifi product of the year prisen i 2011 i klassen 80-140 £


http://www.tapeconnection.dk/search.aspx?sval=beyerdynamic&product_number=1010295

Ny-pris: 749

Pris: 400 kr.

De kan selvfølgelig sendes mod Porto.

De er at finde og høre i Vanløse.


De bedste hilsner
Simon

Redigeret af Asklepios - 31-August-2012 kl. 16:35
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu