recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søges: 2GB  Sandisk Extreme III / Ultra II SD kort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søges: 2GB Sandisk Extreme III / Ultra II SD kort

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søges: 2GB Sandisk Extreme III / Ultra II SD kort
    Sendt: 31-Juli-2012 kl. 09:23
Jeg brugte selv de omtalte 2G Extreme-III kort meget, det var simpelthen de bedste kort, har aldrig haft fejl på et eneste af dem (hvilket ikke er tilfældet med stort set alle andre kort i f.eks. -15 grader frost etc. - SELV SanDisk nye SDHC extreme pro har jeg oplevet en enkelt fejl på).

De sidste jeg købte, gav jeg omkring 500kr stykket for, da de var ved at udgå og havde status som "original reservedel".....

Kan se de igen er til at købe for penge (sådan da) f.eks. på Amazon :
http://www.amazon.com/SanDisk-SDSDX3-2048-901-Extreme-Memory-Package/dp/B000FKKWVM
Til top
hbjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Februar-2004
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 07:58
Jeg har et par Ultra II 2GB kort liggende. Du er velkommen til at købe dem for 100,- pr stk. Hvis du vil have dem bedre sikret end brev skal du betale porto.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 23:54
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 23:32
Oprindeligt skrevet af BigBen BigBen skrev:

Hvad havde du forestillet dig, at du ville betale for et Extreme III i 2.0gb?

Vh/Jan
 
Jeg må indrømme at jeg ikke ved det. Det er jo ikke til at finde priser på 2gb kort længere.
 
Men kan se at f.eks. et nyt Sandisk SDHC Extreme Pro 16Gb med hele 95Mb/s dataoverførsel ligger på
329,- + porto
 
Nu er sagen bare at jeg ikke kan bruge et SDHC kort til noget. Det skal være et SDSC på præcis 2GB
 
OG jeg er også klar over at det er et bedre kort end et standard 8GB til 49,95 i fakta
 
Men jeg tænker noget i retning af 100,- inkl. porto.
 
Hilsen
 
Kenneth
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigBen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 20:55
Hvad havde du forestillet dig, at du ville betale for et Extreme III i 2.0gb?

Vh/Jan
Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 20:16
 
Som overskriften siger, søger jeg et af følgende kort.  på 2GB
 
Helst Extreme eller Extreme III. Men det afhænger helt og holdent af prisen.
 
 
Smile Hilsen Kenneth
 


Redigeret af Hi Fi Dwarf - 30-Juli-2012 kl. 20:28
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu