recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: DIY tv-møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: DIY tv-møbel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: DIY tv-møbel
    Sendt: 30-Juli-2012 kl. 21:44
Jeg sidder og overvejer at skifte mit tv-møbel ud for at finde noget lidt mindre. Derfor tænkte jeg om man overhovedet får noget for DIY møbler i dag, eller hvordan forholder det sig på det nuværende marked? Det er lavet i 16mm MDF, med indvendigt monteret låger med "tryk åbning". Det er med vinklet front og har mål på 46x46x139. Det er lakeret hos en "pro" som desværre ikke var alt for heldig med toppen af møblet. Derfor er der en glasplade med hvidlakeret baggrund på (købt hos en ordentlig pro :) 

Står på 5 ben for understøttelse på midten. Har diverse skrammer fra støvsuger og flytning, men intet himmelråbende.

Alle vurderinger er velkomne Thumbs Up

Det skal lige siges at bagpladen bør skiftes da den har været tilpasset til diverse indhold. 







Redigeret af larsen_mgeic - 30-Juli-2012 kl. 21:45
Til top
nemligja Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2011
Sted: Kalundborg
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nemligja Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 07:08
Hvor befinder den sig henne? :)

Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 08:00
Esbjerg :)
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 10:05
Så det du siger er at der skal ny plade og en ny lakering til.. 

Hvad har du selv forestillet dig som pris?
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 10:24
Bagpladen kan/skal skiftes afhængigt af hvad man selv syntes.. Den sidder der jo som den er nu :)
 
Lakeringen vil jeg mene er fin. Der er mærker som naturligvis kommer over tid, efter en flytning og når der nu bliver støvsuget og lignende. Glaspladen skjuler fejlene med fordybninger fra spartling og sådan... Så der skal som udgangspunkt ikke gøres noget.
 
Med hensyn til prisen er dette i første omgang en vurderingstråd. Kan jeg ikke få mere end 100 kroner og en ramme slots pilsner så bliver den stående :)
Til top
GadgetBoy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Maj-2012
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GadgetBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 14:22
Hvad siger du til at bytte med dette Liatorp TV møbel?

Det er ikke mere end et havt år gammelt og fejler inge ting.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 17:17
Det linker ikke til noget specifik møbel, så det må du godt lige prøve at fixe?
Der ud over er det som udgangspunkt ikke interessant med et Ikea møbel, men jeg skal nok lige prøve at kigge på det.
Til top
Recordman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Recordman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 00:48
Har du solgt eller nærmet dig en prisfastsættelse?
Bor selv i Esbjerg og kunne måske være interesseret.
Til top
spersson2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-April-2011
Sted: odense
Status: Offline
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 01:43
Rigtig pænt møbek:).
Interesse for noget bytte? - har også lidt kabler i god kvalitet liggende rundt omkring:).
 
 
Mvh
Søren

Ht Energy:
f:22.2
b:22.1
c:rvs reference
Tv:samsung LE40M87
Kabler:Subra,ixos
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af Recordman Recordman skrev:

Har du solgt eller nærmet dig en prisfastsættelse?
Bor selv i Esbjerg og kunne måske være interesseret.
Det er ikke solgt endnu, og jeg er heller ikke kommet nærmere en pris.
Jeg har kun fået latterlige bud, så jeg ved ikke om det ryger.
 
Jeg gider ikke sælge det for 500kr.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af spersson2 spersson2 skrev:

Rigtig pænt møbek:).
Interesse for noget bytte? - har også lidt kabler i god kvalitet liggende rundt omkring:).
 
 
Mvh
Søren
Jeg vil egentlig gerne bytte, men leder primært efter indbygningscenter eller måske noget Sonos.
Alternativt også nogle mindre højtalere som kan hænges på væggen.. Evt. Dali Fazon eller lign.

Redigeret af larsen_mgeic - 14-August-2012 kl. 14:33
Til top
Recordman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Recordman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 23:43
Hvad siger du til 1000 kr. (og en ramme slots)? Wink
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu